Stezo v Alcanizu, dolgo 5,3 kilometre, je zasnoval Nemec Hermann Tielke, v največji meri pa je namenjena za preskušanje osebnih vozil, čeravno je enkrat že gostila dirko prvenstva motoGP in enosedih dirkalnikov WSR. A to pot bodo oči vseh ljubiteljev motociklizma uprte v ta konec Španije, saj se tako Lorenzo kot Pedrosa vedno bolj ogorčeno borita za Stonerjevo nasledstvo. Avstralec Casey Stoner, ki se ob koncu sezone sicer poslavlja od motociklističnih dirk v motoGP, dobro okreva po operaciji gležnja in sam pravi, da bo nared za dirko v njegovi rodni Avstraliji, do takrat pa si tako Pedrosa kot Lorenzo dejansko ne moreta privoščiti nobene napake več. Sicer ima trenutno boljše karte v rokah Lorenzo, pri Hondi pa si na vse kriplje trudijo obdržati minimalne možnosti Danija Pedrose, ki za vodilnim Lorenzom zaostaja 38 točk. "Počutim se odlično, motocikel je dober, tukaj smo ga že dva dni testirali in dobili ogromno spodbudnih podatkov. Veselim se te dirke, predvsem ker bo to še ena domača dirka," je povedal Dani Pedrosa, ki mu bo pri iskanju optimalnih nastavitev motocikla še vedno pomagal Jonathan Rea, ki je vskočil namesto poškodovanega Stonerja. A Honda očitno v naslednji sezoni Rei po vsej verjetnosti ne bo omogočila vstopa v kraljevi motociklistični razred.

Ura resnice pa bo nastopila tudi za ekipo Ducati. Na prejšnji dirki v Misanu se je Valentinu Rossiju, ki se naslednje leto vrača k Yamahi, po dolgem času uspelo uvrstiti na zmagovalne stopničke, kar je bilo svojevrstno presenečenje, tako za vse poznavalce tega športa kot tudi za Rossija samega. A očitno so v Misanu novi sestavni deli na motociklu delovali odlično, zato si zdaj veliko obetajo še od nekaterih drugih izboljšav na motociklu. "Zavedamo se, da je vsaka dirka zgodba zase, a trend, ki smo ga nakazali v Misanu, nam daje veliko optimizma. Očitno smo naredili velik korak v pravo smer. V Alcanizu bo najbolj pomemben dejavnik, kako bo uspelo motociklistom varčevati s pnevmatikami v ovinkih, zato smo pripravili nove vilice, ki nam dajejo več oprijema in manj obremenjujejo pnevmatike. Zdaj se bo pokazalo, ali je bil Misano le muha enodnevnica ali pa korak v pravo smer," je povedal Valentino Rossi. Bridgestone pa bo na tej dirki prvič predstavil asimetrično zadnjo pnevmatiko, ki naj bi se posebno dobro obnesla ravno v dolgih in hitrih ovinkih steze v Alcanizu.