To pot je bila tudi sreča na strani zmagovalca Nemca Sebastiana Vettla (Red Bull), medtem ko je imel Britanec Lewis Hamilton (McLaren) največjo smolo in je moral dirkalnik, potem ko je vodil, zaradi okvare menjalnika parkirati ob stezi. Na že 14. dirki po vrsti sta se na zmagovalnih stopničkah veselila še drugouvrščeni Britanec Jenson Button (McLaren) in tretjeuvrščeni Španec Fernando Alonso (Ferrari). Slednji je obdržal tudi vodstvo v skupni razvrstitvi.

"To je moj četrti odstop na zadnjih sedmih dirkah. In zato je toliko bolj boleč, ker sem takrat vodil, vse je bilo optimalno, to bi bila naravnost enostavna dirka. A ne bom obupal, tehnične težave se dogajajo, zdaj moramo zares napeti vse moči za prihajajoče dirke. Nič še ni izgubljeno. A prav veliko spodrsljajev, kot je bil ta, si ne moremo več privoščiti," je po dirki pripovedoval razočarani Lewis Hamilton, ki je bil ves konec tedna, še posebej pa na uvodnem delu dirke, najhitrejši in je brez večjih težav držal vse niti v svojih rokah. A že nekaj krogov pred odstopom je bilo jasno, da se nekaj "kuha" v Hamiltonovem menjalniku: "Imel sem težave pri prestavljanju, dobesedno križaril sem in skušal ostati pred Vettlom. Ko sem vprašal v bokse, kaj bi lahko bilo narobe, pa so mi dejali, da ni nič hujšega. Potem pa je menjalnik nenadoma tako rekoč sredi ovinka prestavil v prosti tek." Po dirki je Hamilton na Twitter zapisal citat Martina Luthra Kinga: "Človeka ne moreš oceniti na osnovi njegovega obnašanja v času udobja in uspehov, pač pa na osnovi reakcij v času izzivov in porazov."

Z odstopom je Britanec poklonil vodstvo Sebastianu Vettlu, ki je ponujeno darilo sprejel z obema rokama in z nasmehom na obrazu razlagal: "Drugič zapored mi je uspelo zmagati v Singapurju, skrivnosti tega uspeha pa ne bom izdal nikomur. Šalo na stran, brez Hamiltonove smole bi težko zmagali, bil je hitrejši, a enkrat take težave prizadenejo enega, drugič pa drugega. Bila pa je zelo dolga in naporna dirka, zelo smo morali garati v dirkalnikih. Videl sem, da Lewis nekaj krogov pred odstopom izgublja olje, zato nisem bil presenečen, ko je moral zapeljati s steze. A pomembno je, da ostajam v boju za naslov prvaka." To zmago pa je Nemec poklonil pokojnemu nekdanjemu zdravniku formule 1 Sidu Watkinsu, ki je preminil minuli teden zaradi srčnega infarkta v starosti 86 let, Watkins pa je tudi eden najbolj zaslužnih za izboljšanje varnostnih in medicinskih standardov v formuli 1 ter dirkanju nasploh.

Po Hamiltonovi smoli je čast McLarna reševal Jenson Button, ki pa proti Vettlu ni mogel storiti nič oprijemljivega. "Da, to je bila težka dirka, a res je tudi, da pred startom nisem pričakoval, da jo lahko končam na zmagovalnih stopničkah. Zato sem z drugim mestom zelo zadovoljen, posebej ker sem se v kokpitu počutil neudobno. Visoki robniki te dodobra pretresejo, tako da me pošteno bolijo kolena. Žal pa mi je, da je Lewis moral odstopiti. Drugi tak odstop zaradi tehničnih težav ni ravno dobra vzpodbuda," je komentiral Jenson Button, ki je pred dvema tednoma v Monzi odstopil zaradi okvare črpalke za gorivo.

Fernando Alonso je ponovno dokazal, da je res vreden vsakega evra, ki mu ga Ferrari nakaže na bančni račun. Že pred dirko je realno ocenil, da v Singapurju ne bodo najbolj konkurenčni, a dejstvo je, da točke prinaša s svojim talentom in tem, da celotno sliko vidi širše in bolj natančno kot drugi dirkači. Prava odločitev in nekaj malega sreče z varnostnim avtomobilom je Španca pripeljalo do tretjega mesta na dirki, kar je bilo več od njegovih napovedi. "Singapur ima lepo in zanimivo, a tudi zelo težko stezo. Tukaj je vse drugačno, vključno z našim ritmom dela. Dejstvo je, da nismo bili dovolj hitri za zmago, a če enkrat odstopi en tekmec, nato pa drugi, ni nič narobe. Zaradi mene se lahko podobno odvijajo tudi dirke, ki nas še čakajo," je bil kar malce piker Fernando Alonso.

To pot je imel tudi voznik varnostnega avtomobila Bernd Mayländer veliko dela, saj je moral dvakrat na stezo. Prva polovica dirke je bila, z izjemo Hamiltonovega odstopa, dolgočasna, a ko je v zid priletel Indijec Narain Kartikejan (HRT) in je prvič šel na stezo varnostni avtomobil, se je začelo dogajati. Dirkači so postajali vedno bolj utrujeni in tudi neučakani, prvi, ki je napravil spektakularno napako, pa je bil ravno Michael Schumacher. Od zadaj je z blokiranimi kolesi priletel v dirkača Tora Rossa, Francoza Jeana-Erica Vergneja. "Ne vem, kaj je bilo narobe. Res je, da smo kar dolgo vozili za varnostnim avtomobilom, da so se ohladile zavore in je padel tlak v pnevmatikah, a videl sem, da se Vergne bori z enim od tekmecev, zato sem v tistem ovinku zavrl še nekoliko prej kot sicer. A dirkalnik ni hotel upočasniti, zato sem na vso moč pritisnil na zavoro in blokiral vsa kolesa, potem sem bil le še potnik v dirkalniku. K sreči ni bilo Jean-Ericu in meni nič hujšega, žal mi je zanj, a res sem prepričan, da je bil vzrok tehnična napaka. Kaj natančno, pa bomo morali še ugotoviti," se je opravičeval Michael Schumacher. Vergne nesreče Schumacherju ni zameril, vodstvo dirke pa je ocenilo, da je ravnal napačno in so mu za dirko na Japonskem čez 14 dni prisodili kazen desetih dodatnih startnih mest.

Vroče je bilo tudi med Brazilcema Felipejem Masso (Ferrari) in Brunom Senno (Williams Renault), a vodstvo dirke njunega trčenja ni kaznovalo, skorajda pa sta pri pripravi na ponovni start trčila Vettel in Button. Button se je potem pritoževal, da je Vettel vozil nenavadno hitro in potem zelo močno upočasnil, vodstvo dirke je potem oba dirkača tudi zaslišalo, a očitno sta bila oba dovolj prepričljiva, da jima niso izrekli kazni. Perje je letelo med Japoncem Kamuijem Kobajašijem (Sauber) in Nemcem Nicom Hülkenbergom (Force India), pri čemer jo je Kobajaši odnesel z zlomljenim sprednjim krilcem, Hülkenberg pa s predrto pnevmatiko. Očitno je imela noč v Singapurju svojo moč. Naslednja dirka bo na sporedu 7. oktobra na Japonskem.