Omenjeni podatek ne bi bil nič posebnega, če ne bi šlo za podjetje, ki je bilo še v začetku meseca (glavni) del stečajne mase Bubnič Transporta. Še pomembneje, javnosti praktično neznani Elvir Žilić je za TIB Transport odštel le milijon evrov kupnine, čeprav je imela Nova Ljubljanska banka (NLB) z njim zavarovano osemmilijonsko terjatev.

"Obrnili so se name in me vprašali, ali bi bil pripravljen z njimi sodelovati," nam je včeraj potrdil Isajlović. "Izguba je sanirana. Podjetje je pridobilo nove posle. Naš cilj je ojačati TIB Transport in ga spet narediti uspešnega," je pojasnil.

Toda ob vsem tem se postavlja vprašanje, kdo je v resnici novi lastnik TIB Transporta, ki je bil vse do leta 2007 v lasti družbe Viator & Vektor Zdenka Pavčka, nato pa ga je ob "pomoči" NLB kupil Ivan Bubnič. Ta nikdar ni poravnal svojega dolga, ko pa je njegov Bubnič Transport lani jeseni končal v stečajnem postopku, so v njem ostale le delnice TIB Transporta, od katerih je bilo odvisno poplačilo NLB. Po zadnjih podatkih je Bubnič Transport dolgoval banki več kot osem milijonov evrov.

Ker se TIB Transport zaradi izgube posla za OMV vse od prodaje Bubniču sooča z izgubo, zanj pričakovano nihče ni hotel plačati sprva zahtevanih 7,66 milijona evrov. Manj kot pol leta po neuspešni (prvi) dražbi pa je NLB na realna tla postavila stečajna upraviteljica Irena Lesjak. Obvestila jo je namreč, da so delnice vredne le 988.719 evrov. Toda to ni temeljilo na zunanji cenitvi, ampak je oceno dala kar sama, "kot sodno zaprisežena izvedenka finančne stroke". Kmalu zatem je delnice TIB Transporta prodajala po knjigovodski vrednosti - 1,4 milijona evrov, a znova neuspešno. Prodaja je uspela šele v tretjem poskusu, ko je natanko milijon evrov zanje odštelo podjetje Recigum.

Po dostopnih podatkih je bilo ustanovljeno 14. junija, le nekaj dni po objavi tretje dražbe, kot smo izvedeli, pa ga je zdajšnjemu lastniku Elvirju Žiliću prodal Samid Braco Osmanović. Ta je v preteklosti sodeloval z NLB pri več (propadlih) projektih, afera okoli prodaje sarajevskega podjetja Bosna putevi pa je konec leta 2010 odnesla dva vodilna bančnika mariborske poslovalnice NLB, Boruta Rataja, znanega iz afere Satex, in Albina Turka. Ne nazadnje ima Žilić svoje stalno prebivališče prijavljeno na istem naslovu v Mariboru kot Osmanović.

Ob vsem tem opozorimo, da se je direktor TIB Transporta Danilo Štemberger ravno maja letos, ko je bila objavljena tretja dražba, z družbo OMV Slovenija dogovoril za ponovno sodelovanje. Prejšnji mesec, torej tik pred zamenjavo lastništva, pa so njihove cisterne spet začele prevažati gorivo za OMV.