V iskanju optimalne rešitve za zaposlene, za katere bi izguba dela predstavljala zelo hud udarec, so včeraj zjutraj predstavniki vodstva družbe in sindikata podpisali sporazum, na podlagi katerega se zaposleni odpovedujejo vsem dosedanjim oblikam izplačila plač v obliki letnih in individualnih nagrad ter maksimalnega izplačila regresa. Na tak način prihranjen denar bodo prelili v pokritje izrednih nedelovnih dni, s katerimi bodo premoščali izpade v proizvodnji zaradi manjših naročil in po zagotovilih vodstva ohranili sedanji obseg delovnih mest. V Revozu je trenutno zaposlenih 2300 delavcev s širšega območja jugovzhodne Slovenije, od katerih ima velika večina pogodbe sklenjene za nedoločen čas.

"Manevrskega prostora pri pogajanjih z upravo ni bilo veliko, zato smo se za nekatere presenetljivo hitro dogovorili. Med zaposlenimi je strah pred izgubo službe namreč preveč prisoten. Najvažneje je, da se v nižanje osnovnih plač ne bo poseglo, rezervni načrt, če s sedanjimi ukrepi letos in prihodnje leto ne bi dosegli učinka, pa je le še prehod na 36-urni delovni teden," nam je povedal predsednik Revozovega sindikata Slavko Pungeršič. V Revozu upajo, da se bodo z najnovejšimi ukrepi uspeli prebiti do za leto 2014 napovedanega zagona novega programa proizvodnje, imenovanega Edison, ko bi na njihove proizvodne linije zapeljala novi twingo in znani mercedesov malček smart. V nasprotnem primeru se odpuščanju najverjetneje ne bodo mogli izogniti, številke pa bi utegnile biti zelo visoke. V vodstvu Revoza so s podpisom sporazuma o prilagajanju delovnega časa manjšemu obsegu naročil s socialnimi partnerji zelo zadovoljni, saj so, kot pravijo, v tem trenutku le tako lahko zagotovili ohranjanje števila zaposlenih. "S tem sta obe strani potrdili pripravljenost, da bosta skupaj iskali rešitve za prebroditev težkih razmer na trgu, s katerimi se trenutno sooča podjetje," so še zapisali v izjavi za javnost.