Javna agencija za civilno letalstvo je namreč po pred časom uvedeni prepovedi komercialnih poletov z baloni, v torek prepovedala še komercialno letenje z jadralnimi padali in jadralnimi zmaji. Če so bili za balonarje že objavljeni ustrezni predpisi in bodo v kratkem lahko prejeli dovoljenja za vnovično opravljanje poletov, pa je Eržen v izrazil bojazen, da bi se pri zmajarjih in jadralnih padalcih iskanje rešitev lahko zavleklo.

Mnenja je, da bi agencija morala najprej postaviti kriterije, nato pa določiti, da tisti, ki jih ne izpolnjujejo, ne morejo opravljati komercialnih letov. Tako pa so komercialne lete z jadralnimi padali in jadralnimi zmaji prepovedali, kakšne kriterije postaviti, pa bodo šele ugotavljali, pravi Eržen. Dodaja, da to lahko pomeni, da bi se zadeva reševala tudi leto ali še dlje. "To pa je čisto nesprejemljivo. Poleg tega smo tudi edini v svetu, ki smo to naredili," poudarja.

Eržen je še pojasnil, da je bila doslej pogoj licenca za tandemskega pilota, drugih predpisov s tega področja pa v Sloveniji ni bilo. Kot je dejal, je jadralni zmajar, ki komercialno leta s tandemom, morda le eden v Sloveniji, več pa je jadralnih padalcev. Kar nekaj podjetij je namreč, ki se s tem komercialno ukvarjajo. Po Erženovi oceni je jadralnih padalcev kakšnih 50. In ti ljudje, opozarja, so kar naenkrat ostali brez službe.