Ker je komisija ugotovila, da koncesionar ni sposoben zagotoviti ustreznega izvajanja koncesijskih obveznosti, ki so nujne za zagotavljanje varnega odvijanja prometa, je direkcija nadomestnim izvajalcem naročila izvajanje aktivnosti rednega vzdrževanja cest na območju 5.

Kot je nedavno za Dnevnik povedal direktor direkcije Gregor Ficko, imajo na direkciji pripravljene rezervne scenarije, tako da je za uporabnike državnih cest strah odveč, saj bodo ceste še naprej vzdrževane v skladu z vsemi standardi. "V primeru kakršnih koli težav imamo pripravljen scenarij, pri katerem samo pritisnem na gumb in ob 12. uri začne operacija teči. Tovrstne operacije imamo pripravljene tudi za vsa druga območja," je pojasnil Ficko.

Rezervni scenarij predvideva, da bodo po prekinitvi koncesije s CPL njegovo območje okupirali trije sosednji koncesionarji: novomeško in koprsko cestno podjetje ter Gorenjska gradbena družba iz Kranja. Po besedah Ficka so podobno storili tudi lansko zimo ob stečaju Cestnega podjetja Maribor, ko so področje razdelili ptujskemu, murskosoboškemu in celjskemu koncesionarju.