Na zavodu so pred poletjem pripravili mnenje, v katerem je bil izražen dvom o pravilnosti odločitve, da bi trasa obvoznice prečkala Krajinski park Ljubljansko barje in območje Nature 2000. Kot opozorilo "nepremišljenemu" umeščanju cestnih projektov v prostor so v dokumentu navedli primer s Portugalske, kjer je evropska komisija zaradi nespoštovanja vseh postopkov pri gradnji avtoceste čez območje Nature 2000 kaznovala državo tako z izvedbo zavezujočih ukrepov kot tudi z udarcem po žepu. Sploh pa, kot je poudaril Krajčič, država z vožnjo po Naturi 2000 ne more pričakovati kohezijskega denarja. Pristojna ministrstva naj bi se zato zdaj lotila še priprave različice trase, ki ne bo šla čez Ljubljansko barje, s čimer naj bi zadostili kriterijem evropske komisije. To pa je umeščanje obvoznice v prostor spet preložilo, kar je zelo razhudilo župane od Škofljice do Osilnice na tako imenovani razvojni osi 3a. Župani so na skupnem sestanku z ministrom Bogovičem in predstavniki ministrstva za infrastrukturo in prostor pred 14 dnevi svoje dosegli. Bogovič jim je namreč obljubil, da njegovo ministrstvo ne bo več oviralo nadaljnjih postopkov pri načrtovanju obvoznice. Po naših informacijah naj bi namreč podlegel močnemu županskemu lobiju na razvojni osi 3a (največ jih je iz vrst SDS) in buldožerskemu načinu razmišljanja ministra Černača, ki za dosego zastavljenih ciljev - v tem primeru umeščanju obvoznice Škofljica v prostor - ruši vse pred seboj.

Na ministrstvu za kmetijstvo so včeraj pozno popoldan poslali dolgo pojasnilo v povezavi z nasvetom ministra Bogoviča direktorju Krajčiču, naj v roku dveh mesecev odstopi. V njem med drugim navajajo, da minister na direktorja Zavoda RS za varstvo narave ni vršil političnega pritiska, "prav tako pa ni bila z njegove strani sprejeta nobena formalna odločitev, da se zamenja direktorja". Več kot očitno pa je, da je "dobronamerni" ministrov nasvet vendarle manever, ki naj bi poleg medstrankarskega kupčkanja pred razrešitvijo obvaroval ministra samega. Krajčič je pri tem le kolateralna škoda.