Prvenstvo, na katerem bo nastopilo kar 29 ali celo 30 slovenskih kolesarjev in kolesark, naj bi Brajkovič začel v dresu Astane, tekmoval naj bi v ekipnem kronometru, ki ga bodo letos prvič vozili klubi, med katerimi bo tudi slovenska Adria Mobil (Kristijan Fajt, Matej Mugerli, Matej Gnezda, Marko Kump in Hrvata Kristijan Đurasek ter Rado Rogina). Nato si si bo preoblekel dres in z reprezentančnim opravil sredin posamični kronometer ter nedeljsko cestno dirko.

"Sezona profesionalnega kolesarja je dolga. Z doma so več kot 200 dni na leto, tako da Janija, ki ima letos za sabo že 75 dirk, povsem razumem, da je z odločitvijo odlašal do zadnjega trenutka. Motivacijo za tri težke dirke je težko najti, prav tako je utrujen, a zdaj je važno, da mi je vendarle sporočil, da bo nastopil na vseh dirkah, kar pomeni, da motivacijo ima. Seveda pa bomo morali počakati še na odgovor, kakšno bo stanje poškodovanega komolca. Od tega bo odvisno, kaj lahko v Valkenburgu stori. Glede na videno na dirkah v Kanadi, je dobro pripravljen, saj se je v Montrealu do padca držal v ospredju, če bo zdrav, je v kronometru lahko med najboljšimi desetimi, vidno vlogo pa lahko odigra tudi na cestni dirki," je z odločitvijo kolesarja Astane zadovoljen slovenski selektor Martin Hvastija.

Hvastija je v člansko ekipo povabil še Grego Boleta, Boruta Božiča, Jureta Kocjana, Kristjana Korena, Marka Kumpa in Luko Mezgeca, prva rezerva je Simon Špilak, v pripravljenosti pa bodo v domovini čakali še Blaž Jarc, Gregor Gazvoda, ob morebitni odpovedi Brajkoviča pa bo ob Korenu v vožnji na čas nastopil Robert Vrečer. "Naša taktika na cestni dirki bo podrejena Božiču, ki mu proga najbolj ustreza, čeprav je mnogo težja, kot je bila lani v Koebenhavnu," je dejal Hvastija, ki bdi tudi nad reprezentanco do 23 let.

V njo je je povabil Jana Tratnika, Klemna Štimulaka (oba bosta nastopila v obeh preizkušnjah), Marka Džamastagiča, Tima Miklja, Luko Pibernika in Jana Polanca. Predvsem računa na evropskega prvaka Tratnika in Polanca, ki se je v želji za čim boljšim rezultatom na cesti odrekel "uri resnice", v kateri je sicer državni prvak. A oči bodo vendarle še bolj uprte v Tratnika: "Rad bi bil med 15, vse kar bo boljše bo le plus. Zavedam se, da bo težje kot na evropskem prvenstvu, saj bodo name tekmeci bolj pazili. Pa še konkurenca bo mnogo močnejša, saj so Avstralci, Američani in še nekateri drugi odlični kolesarji."

Še večjega aduta naj bi imeli Slovenci v mladinski kategoriji. Matej Mohorič, na evropskem prvenstvu bronast v kronometru in četrti v cestni preizkušnji, naj bi bil v fantastični formi, njemu naj bi bila po besedah selektorja Andreja Cimpriča posvečena ekipna taktika. "Njegova forma nam daje obvezo, da gremo na Nizozemsko po kolajno. Seveda bomo za to potrebovali tudi nekaj sreče," pravi Cimprič, ki dober rezultat napoveduje tudi za Gašperja Katrašnika in Martina Otoničarja, poleg njiju pa sta v reprezentanci še Jure Miškulin in David Per.

Tudi dekleta bodo na prvenstvo odpotovala številčno in kakovostno najmočnejša doslej. Pri članicah bodo tekmovale olimpijska Polona Batagelj, Urša Pintar, Petra Zrimšek (cestna dirka), Tjaša Rutar (kronometer) med mladinkami pa Urška Kalan. Najštevilčnejša odprava na svetovno prvenstvo je posledica odlične sezone v vseh kategorijah. Na cestni dirki članov Slovenija še nikoli ni imela sedem tekmovalcev, ravno tako še nikoli ni bilo šest mlajših članov, dodatno mesto je z naslovom evropskega prvaka priboril Tratnik.