Organizacijo seminarja je vnovič nosila Regionalna razvojna agencija Mura, ki tudi sicer igra pri implementaciji novih orodij za večjo konkurenčnost regije izjemno pomembno vlogo, pri organizaciji tega seminarja pa je bila RRA Mura vpeta v projekta RegiLab in CreaMed. V okviru teh dveh projektov spodbujajo kreativnost in inovativnost, uporabljajo skupne in komplementarne kompetence ter spodbujajo izboljšanje medsebojnega sodelovanja podjetij, ustanov znanja, razvojnih organizacij, političnih akterjev in drugih, ki želijo s svojimi dejavnostmi povečati konkurenčnost čezmejne regije. 

„Dogodek priložnost, da ljudje začnejo misliti in delovati zunaj okvirjev in da si upajo biti kreativni. Bila bi vesela, če bi začeli bolj razmišljati v smeri, da ni nič narobe, če ti ne uspe, ampak da je narobe, če ne poskusiš. Iz 99 spodletelih poskusov se naučiš 99 napak, ki si jih storil, in potem je 100. poskus uspešen. Napake ter spodleteli poskusi so tudi pomembni za uspeh,« med drugim poudarja Helga Lukač, svetovalka na RRA Mura in gonilna sila pri organizaciji seminarja.

Petkov dogodek, ki je bil brezplačen, so razdelili na tri sklope: Kreativnost in podjetništvo, Umetnost, kreativnost in okolje in Ustvarjanje novih čezmejnih projektov. V sklopu Kreativnost in podjetništvo bo tudi okrogla miza s predstavniki podjetij, ki so spoznavali metode kreativnega razmišljanja, Umetnost, kreativnost in okolje, ko se bo predstavilo tudi mesto Gradec, mesto kreativnosti, dobre prakse o vplivu kulture in kreativnosti na spreminjanje prostora pa bodo delili predstavniki Kible, Evropske prestolnice kulture, Društva likovnih umetnikov Prekmurja in Prlekije ter Mozaika. V zadnjem sklopu je delavnica Uporaba kreativnosti pri razvoju novih projektov.

Anica Horvat, direktorica podjetja First, ki je v sklopu lanskoletnega CreaMeda s sodelavci obiskovala delavnice, kjer so spoznavali de Bonove metode razmišljanja, je pojasnila, da v delovno okolje zaenkrat počasi vpenja te metode, medtem ko je Kristjan Magdič iz agencije Frontal dejal, da so s sodelavci že v preteklosti uporabljali različne načine zbiranja idej, da pa jim de Bonove metode zagotavljajo bolj urejeno razmišljanje in da je tudi izplen idej boljši. Prav s pomočjo urejenega načina razmišljanja so za podjetje Paradajz prišli do imena nove blagovne znamke Lušt. Svoje dobre izkušnje sta delila tudi Snežana S. Slekovec iz Proconija, kjer trije razvojniki pri programu Pogrej in pojej zagotovijo kar petino novih izdelkov za vso skupino FleuryMichon, ki je lastnik Proconija, in Marko Čuš iz Varisa, kjer je inovativnost in visoka kakovost izdelkov zaradi zelo zahtevnega trga izjemnega pomena.

Dobrodošla nadgradnja seminarja so bila tudi hitra poslovna srečanja ali Business speed Dating, na katerem si bodo na zelo kratkih sestankih zainteresirani predstavniki podjetij in organizacij izmenjali izkušnje in navezali stike ter tako širili svojo socialno mrežo ter odpirali priložnosti za nova poslovna sodelovanja.