S kakšnimi mislimi čakate dirki v Kanadi? Na zadnjih dveh ste bili odlični: osmi v Hamburgu, v Plouayju deseti.

Prav zato optimistično čakam dirki v Kanadi, VN Quebeca v petek in VN Montreala v nedeljo. Po konfiguraciji sta težki. Ob dobri pripravljenosti bi lahko na VN Montreala kaj posebej pokazal. Osredotočil se bom na nedeljo. V Plouayju, kjer sem bil po pripravljenosti še boljši kot v Hamburgu, sem dobil voljo in motivacijo, da se lahko še bolj osredotočim na svetovno prvenstvo.

Kako v kolesarskih krogih govorijo o trasi SP v Valkenburgu? Trasa naj bi bila precej težja kot lani na Danskem.

Poznavalci dobro vedo, kakšen je moj domet. Sam dobro vem: če želim dobro voziti na trasi med Maastrichtom in zaključkom na Caubergu, moram biti stoodstotno pripravljen. Možnosti so, če pod vznožje zadnjega vzpona pripelje skupina več kot 30 kolesarjev. Največ manevrskega prostora je v zaključku, ko je z vrha klanca, kjer se končuje klasika Amstel, še kilometer do cilja.

Po stažu ste od Gorazda Štanglja prevzeli vlogo kapetana. Sedem vas bo zastopalo Slovenijo in branilo vaše sedmo mesto s Kozjega griča na Danskem.

Sedem je lepa številka za Slovenijo. To je že dovolj, da smo lahko vedno zraven, ko se dogaja kaj pomembnega. Da bomo na koncu, pa moramo biti dobri. Zagotovo smo tega sposobni. Ne moremo pa kar obljubljati, da bomo med deseterico. Lahko ni nič, kot na olimpijadi ni bilo nič. Vedeti moramo, da je lansko sedmo mesto z Danskega lep rezultat, čeprav smo želeli še več. Imamo močno zasedbo. Boletu je trasa še bolj napisana na kožo kot meni. Tudi Kump in Kocjan se lahko znajdeta v priložnosti, saj je SP nepredvidljivo. Lahko smo tudi tam, kjer je bil Andrej Hauptman v Lizboni leta 2001.

Vozite v majici državnega prvaka.

Ponosen sem na to. Voziti v majici državnega prvaka je želja vsakega kolesarja. V Mirni Peči nisem zmagal zato, ker sem imel priložnost, ampak zato, ker sem si jo zelo želel. Posebno v Franciji in Belgiji je majica zelo spoštovana.

Sledite sestavljanju ekip za sezono 2013?

Spremljam. Vidim, da je povsod kriza, da s prestopi v ekipah zamujajo v primerjavi s preteklimi leti. V Astani je jasno, da želijo z leti narediti še močnejšo ekipo. Nibali je že tak odmeven prestop, potem ko se bo Vinokurov upokojil. To bo plus za ekipo. Ker odhajata Kišerlovski in Kreuziger, je prihod Fuglsanga razumljiv - da bo poleg Brajkoviča za etapne dirke. Prihod sprinterja Guardinija zame ni težava. Je pač zelo hiter v povsem ravninskih sprintih. Hkrati me veseli, da bo v prihodnji sezoni še nekaj več slovenskih kolesarjev v velikih ekipah ProToura. Skrbijo pa me razmere doma, saj razen Adrie Mobila kmalu ne bo močnih članskih ekip. Še pred tremi leti so bile štiri.