Voznikom je tako kljub hladnejšemu dnevu zavrela kri, saj so vozila v koloni stala od cestninske postaje Log pa do Vrhnike. Na vprašanje, zakaj so se košnje trave lotili ravno v času jutranjih konic, so na Darsu odgovorili, da so morali pokositi travo, ker jim je tako določil pristojni inšpektor. "Isto zaporo smo izkoristili tudi za popravilo odbojne ograje, poškodovane v nesreči," je sporočil Marjan Koler z Darsa.

Iz priloge, ki so nam jo posredovali, je razvidno, da jim je fitosanitarni inšpektor dejansko naložil, da morajo odstraniti alergene rastline iz rodu ambrozija, ki so se razpasle ob avtocesti na relaciji Brezovica-Vrhnika- Logatec-Unec-Postojna s priključki v obeh smereh. Inšpektor jim je tudi naložil, da morajo to izvesti v roku 14 dni od prejetja dopisa (prejeli so ga 24. avgusta), kar pomeni, da so na Darsu lovili zadnji vlak, saj se je ravno včeraj rok iztekel.

Pri upravljalcu slovenskih avtocest so povedali, da so - ko se je promet zlasti zaradi povečanega tovornega prometa zgostil - zaporo nemudoma umaknili, košnjo pa so nadaljevali v kasnejšem dopoldanskem času. Kaj jim je rojilo po glavi, da so se dela sprva lotili prav ob 8. uri zjutraj, nam na Darsu niso znali točno pojasniti.

Dejali so le, da so njihovi vzdrževalci na tej relaciji že prej tri dni kosili, prav tako med 8. in 16. uro, a kolon ni bilo, čeprav so vozniki izkusili ravno nasprotno. "Dejstvo pa je, da je treba v dveh tednih zaradi ambrozije pokositi približno 240 kilometrov travnatih pasov ob primorski avtocesti," so še zapisali v zagovor, a pozabili omeniti, da je dejstvo tudi, da jim inšpektor ni določil, ob katerih urah morajo kositi.

Na Darsu morajo v skladu s pravilnikom skozi vse leto opravljati vzdrževalna dela na avtocestnem sistemu, a pri izvajanju teh naj bi upoštevali analizo avtomatskih števcev prometa, kar pomeni, da naj bi izvajali redna vzdrževalna dela v času, ko je na posameznem odseku najmanjši promet.