Button je kot pravi feniks vstal iz pepela. Na zadnjih nekaj dirkah je deloval nebogljeno in izgubljeno in vse je kazalo, da bo moral v letošnji sezoni le še pomagati rojaku Lewisu Hamiltonu v boju z najboljšimi. A steza v Spaju ima svoje zakone in ti so bili to pot pisani na kožo prav Buttonu. "Na zadnjih nekaj dirkah res ni bilo lahko. Zato pa je bila ta zdaj res popolna. Kar malo sem se že odvadil zmagovalnih stopničk in tiskovnih konferenc po dirki. Kljub nesrečam je bila dirka zame malce manj zanimiva, saj sem vozil precej neovirano, pri čemer pa je včasih še teže ohraniti koncentracijo. Zdaj bom malo proslavil to zmago, ki sem jo res potreboval," se je smejalo Jensonu Buttonu, ki je postavil mejnik - kot prvi letos je slavil zmago tako, da je vodil od prvega do zadnjega kroga. Kako premočan je bil, kaže tudi dejstvo, da je le enkrat zavil po nove pnevmatike.

Če se Britancu ni veliko dogajalo, je bilo bolj vroče tik za njegovo zadnjico. In to že v prvem krogu, pri čemer je z množičnim trčenjem štirih dirkačev Belgija spet opravičila svoj sloves. Po startu sta se zataknila Francoz Romain Grosjean (Lotus) in Lewis Hamilton (McLaren), oba sta nato brez nadzora skoraj poletela proti Špancu Fernandu Alonsu (Ferrari), Mehičanu Sergiu Perezu in Japoncu Kamujiu Kobajašiju (oba Sauber), pri čemer je nekaj dirkalnikov spektakularno dvignilo v zrak. Vsi so sicer trdo pristali na kolesih, še najslabše jo je skupil Alonso. Obsedel je v dirkalniku in trajalo je nekaj časa, da so ga potegnili iz kokpita, prvi pregled v bolnišnici na stezi pa ni pokazal nobenih poškodb. Imel je srečo, tekmeci so le za malo zgrešili njegovo čelado. Hamilton je Grosjeanu takoj po nesreči z gesto nakazal, da mu očitno v glavi vse ne deluje tako, kot bi moralo, Francoz pa se je po dirki opravičeval, kakor je vedel in znal, diplomatsko odgovarjal na vprašanja novinarjev in se pri tem celo malce zlagal (čeprav je bilo videti, da si je v boksih ogledal posnetke nesreče, je medijem razlagal, da si jih mora še ogledati). Alonso je tako končal letošnji podvig, ko je na enajstih dirkah zapored prišel do točk (upoštevajoč še lansko sezono je bilo dirk s točkami zapored kar 23), pri dvanajsti pa se mu je, čeprav ne po njegovi krivdi, zalomilo. Toda skupno vodstvo je obdržal.

Sebastian Vettel na kvalifikacijah ni bil uspešen, kar ga je rešilo pred kaosom v prvem ovinku, nato pa se je moral potruditi, da je privozil na drugo mesto. "Nora dirka. V prvem ovinku pri trčenju mi ni bilo nič jasno, kaj se dogaja, vse je letelo okoli nas. V nadaljevanju sem moral agresivno prehitevati, saj smo bili vsi precej izenačeni. Naš dirkalnik na ravnini ni bil dovolj hiter, to pa sem nadoknadil v ovinkih. Posebej dvoboj z Michaelom Schumacherjem (Mercedes) je bil zanimiv. Steza je res neverjetna, pravi užitek je dirkati v Belgiji," je dejal Nemec. Eden od odgovornih v ekipi Red Bull Helmut Marko je bil manj nežen z jubilantom Michaelom Schumacherjem (njegova dirka je bila že 300. po vrsti): "Njegov manever in vztrajanje, da ga Sebastian ne bi prehitel, tik preden je Michael zapeljal v bokse, je bil nepotreben. Najprej se bori na vse kriplje, potem pa ti skoraj zapelje prek sprednjega krilca, ker hoče zapeljati v bokse."

Tretjeuvrščeni Kimi Räikkönen se svojega uspeha ni tako zelo veselil, saj je povedal, da je bil dirkalnik manj konkurenčen, kot je pričakoval, in da je bila to zanj izredno naporna dirka: "Osvojili smo največ, kar smo lahko, a skozi celotno dirko sem se boril s takimi ali drugačnimi težavami. Škoda, po sobotnih kvalifikacijah sem imel občutek, da nam to pot lahko mogoče celo uspe zmagati."

Kdo ve, mogoče jim bo uspelo že naslednji teden, kajti karavana formule 1 se seli v Monzo, kjer bo že prihodnjo nedeljo na sporedu dirka za VN Italije.