Festival, ki s programom vabi še vse do srede septembra, poleg obilice novih kontaktov, zaradi katerih se nanj vsaj enkrat odpravi večina profesionalcev na tem področju, obiskovalcem ponuja veliko število razstav, projekcij, predavanj in delavnic. "Uživa velik ugled med fotoreporterji, saj je odskočna deska za fotografe, še posebno mlade, ki tam pletejo nova poznanstva, izmenjujejo mnenja in z nekaj sreče sklenejo tudi kak fotografski posel oziroma najdejo delo," pravi Jaka Gasar, ki se je festivala že večkrat udeležil kot obiskovalec.

Dnevnikovi fotoreporterji barve slovenske novinarske fotografije na tekmovalni razstavi Daily Press zastopajo na povabilo organizatorja, kar je hkrati prvič, da je bila k projektu povabljena kaka slovenska medijska hiša. Merijo se v konkurenci fotoreporterjev uglednih novinarskih hiš, kot so Le Monde, The New York Times in The Independent, ki vse tekmujejo z izborom največ petih fotografij bodisi enega avtorja bodisi več članov redakcije. Podobe, posnete med julijem 2011 in majem 2012, so naši fotoreporterji uskladili na temo krize, fotografije pa o njej pričajo z različnih koncev sveta. S kraja, kjer se je začela, Wall Streeta, iz Grčije, kjer je doživela enega svojih "vrhuncev", iz Frankfurta, kjer je porodila upor, pa tudi s slovenskega podeželja, od koder v množici "kriznih žarišč" podobe prihajajo redkeje.

Lani je nagrado Visa d'or - Daily Press prejela redakcija International Herald Tribune, v prihodnjih dneh pa bo znano, kateri redakciji bo žirija nagrado namenila letos. In kaj Dnevnikovi fantje pričakujejo od razpleta? "V taki konkurenci je že sama udeležba na razstavi velika čast," pravi Jaka Gasar.