Na osnovi lastnih idej, znanja, dolgotrajnega tehnološkega razvoja in inovativnosti je razvilo izdelke, ki lahko konkurirajo na svetovnem trgu. Prednost njegovih izdelkov je, da so zasnovani tako, da se nadgrajujejo, da so do uporabnika prijazni ter energijsko učinkoviti, hkrati pa za konkurenco težko sledljivi.

Ponudba Smarteha je razdeljena na štiri segmente, in sicer: na elektronske regulatorje za krmiljenje temperature ter pretoka in vlažnosti zraka na velikih potniških ladjah, v hotelskih kompleksih in poslovnih zgradbah; na napredni krmilni sistem za regulacijo prezračevanja kuhinjskih nap in hladilnih stropov v velikih kuhinjah; na programabilne krmilnike, ki so prvenstveno namenjeni avtomatizaciji zgradb z upravljanjem inteligentnega sistema za varčevanje z energijo in v industriji; na senzorične elemente in nove raziskovalne razvojne projekte.

Še posebno ponosni so na programabilne krmilnike, ki so rezultat skoraj desetletnega razvoja in bodo njihova pomembna usmeritev tudi v prihodnjih letih. Izdelek je zelo konkurenčen tako cenovno kot tehnološko in prepričani so, da se bodo rezultati kmalu pokazali. V podjetju stavijo na timsko delo, saj se zavedajo, da je v majhnem podjetju pomemben vsak član ekipe. To se kaže v skupnem odločanju in pomembnih odločitvah v podjetju, pa naj gre za razvoj in nove inovativne rešitve ali za samo izvedbo. Zavedajo se tudi, da je gonilo rasti vsakega tehnološkega podjetja razvoj, zato mu namenijo veliko časa in skoraj 40 odstotkov prihodkov. Za tak pristop, usmeritev in način dela so se odločili že v začetnem obdobju podjetja in tako filozofijo razmišljanja so prenesli tudi na kupce, zato so nekateri že njihovi dolgoletni naročniki.

Pri velikih potniških ladjah imajo že skoraj 70-odstotni tržni delež, zaradi izpostavljenosti tveganjem pa svoje aktivnosti širijo tudi na druge segmente. Na trgu so si ustvarili ugled podjetja z inovativnimi in kupcu prilagojenimi rešitvami. Kupcem zagotavljajo strokovno podporo, saj želijo postati njihov primarni partner z rešitvami, ki presegajo pričakovanja.

Živeti od lastnih idej, znanja in inovacij, ki jih nenehno izpopolnjujejo, je moto celotne ekipe, ne samo vodstva podjetja. S takim načinom dela pridobijo tudi naročniki in tako ni čudno, da je seznam njihovih referenc vse daljši in da so na njem tudi imenitne blagovne znamke. Naj omenimo le francosko verigo hotelov Accor in znamenito potniško ladjo Queen Mary II. Prav take reference so tudi dokaz, da so v dosedanjih letih razvoja in rasti delali odlično in da so tako v njihovih glavah, kot tudi v razvoju že številne izboljšave in novi izdelki. To pa odpira tudi nove možnosti razvoja, nove kupce in nove trge, med katere uvrščajo tudi Turčijo in Rusijo.

Ambiciozni načrti direktorja Miroslava Črva in njegove 29-članske ekipe se vse bolj uresničujejo. Ponosni so, da se lahko s svojim slovenskim znanjem uspešno kosajo s svetovno konkurenco in samozavestno postavljajo srednjeročne in dolgoročne strateške usmeritve. Prilagajanje trgu in iskanje novih tržnih priložnosti pa so in bodo tudi v prihodnje njihova pomembna usmeritev.

Hkrati z uspehi, razvojem in rastjo se veselijo tudi prihodnjega leta, saj se bodo preselili v industrijsko cono v Tolminu. Možnosti za delo bodo tam veliko boljše, saj jih na sedanji lokaciji že močno ovira prostorska stiska. To pa bo torej tudi priložnost za nove izzive, nove načrte in nove izdelke krmilnih sistemov nove generacije.