"Ker se bodo v ponedeljek odprla šolska vrata, pričakujemo predvsem povečan promet in posledično zastoje v okolici šol. Iz dosedanje prakse namreč vemo, da starši ta dan - vsaj tisti, ki peljejo v šolo prvošolce - večinoma vzamejo dopust. Od torka naprej pa se bodo spet začele klasične jutranje in popoldanske konice. Povečan bo tudi promet na vseh vpadnicah v Ljubljano, na avtocestnem obroču pa se bo promet še posebej zgostil na severni obvoznici ter iz smeri Domžal in Grosupljega," je povedal Mirko Žaren iz Prometno-informacijskega centra.

Po drugi strani upravljalci cest po Ljubljani in njeni okolici zagotavljajo, da posebnih preglavic z obnovitvenimi oziroma vzdrževalnimi deli voznikom ne bodo povzročali. Z Mestne občine Ljubljana so nam sporočili, da bodo v začetku septembra zaradi obnov vročevodov delno ovirana vozišča v Krojaški, Verovškovi in Rozmanovi ulici ter na Poljanskem nasipu. Delne zapore bodo tudi v Staretovi in Koprski ulici ter na Medvedovi cesti zaradi obnove plinovoda, na Vodnikovi cesti in v Velikem Trebeljevem bodo nameščali komunalne priključke, medtem ko bodo v Flajšmanovi ulici, na Zadobrovški in Sneberski cesti ter v Nadgorici v tem času obnavljali kanalizacijo.

Po besedah Teje Kolenc z mestne občine naštete zapore na občinskih cestah ne bodo predstavljale bistvenih ovir v prometu. Izjema bo le Groharjeva cesta, kjer bo od 17. septembra dalje zaradi obnove vročevoda postavljena popolna zapora .

Do voznikov bodo v prvem mesecu novega šolskega koledarja uvidevni tudi na Direkciji RS za ceste, kjer pravijo, da "za potrebe rednega in investicijskega vzdrževanja v Ljubljani in okolici ni predvidenih daljših zapor na državnih cestah, ki bi bistveno zmanjševale pretočnost prometa." Le občasno - zunaj prometnih konic - bodo postavljene krajše zapore za potrebe krpanja na Celovški cesti in v križišču na Brezovici. Krajše zapore bodo po potrebi postavljene tudi zaradi obnove talnih označb in košnje trave ter odstranjevanja ene najbolj alergenih rastlin - ambrozije, ki za svoje domovanje rada izbere tudi slabo vzdrževana cestišča.

Podobna pojasnila so nam posredovali tudi z Darsa, kjer razen v primeru izrednih dogodkov daljših časovnih zapor na ljubljanskem cestnem obroču ne načrtujejo. Marjan Koler z Darsa je povedal, da so sicer v skladu s pravilnikom primorani skozi vse leto opravljati vzdrževalna dela na avtocestnem sistemu, a pri izvajanju teh upoštevajo analizo avtomatskih števcev prometa. "To pomeni, da v čim večji možni meri sledimo temu, da dnevno izvajamo redna vzdrževalna dela v času, ko je na posameznem odseku najmanjši promet," je dodal Koler.