S pomočjo tega, z evropskimi sredstvi podprtega projekta, vrednega 374.000 evrov, želijo v Brežicah spodbuditi zlasti manjše ponudnike z območja vinskih cest na obeh bregovih Save k večjemu povezovanju in graditvi kar se da zanimive ponudbe, katere osnovo bodo predstavljali vino, kulinarični izdelki in širši javnosti premalo znane naravne znamenitosti. Največ si od projekta obetajo na Bizeljskem, ki za Termami Čatež velja za drugo največjo turistično okolje v Posavju. "Te dni smo med drugim blizu dogovora z nekaterimi helikopterskimi prevozniki, ki bodo petične goste na ogled Bizeljskega in degustacijo naših produktov iz Rogaške Slatine, Primorske in Gradiščanske prevažali po zraku. Verjamem, da bo to zanje enkratna atrakcija in da bo na račun vsega, kar lahko ponudimo, Bizeljsko znova našlo svoje mesto na svetovnem turističnem zemljevidu," pravi predsednik Združenja za promocijo Bizeljskega Miha Istenič iz znane hiše penin Istenič.

Pri omenjanju vračanja na zemljevid je treba povedati, da je vino bizeljčan pred kakimi sto leti veljalo za enega najbolj iskanih na območju Ljubljane in Gorenjske in je menda bilo v znanih ljubljanskih gostilnah Figovec in Šestica med najbolj priljubljenimi. Veliko o sedanjosti in preteklosti bo mogoče prebrati v monografiji o bizeljsko-sremiškem vinorodnem okolišu, ki bo izpod peresa Draga Medveda luč sveta ugledala konec leta, že 8. septembra pa se bodo na Bizeljskem s privlačno prireditvijo spomnili 115. obletnice prve razstave grozdja in vina v tem vinorodnem kraju.

Nad izvajanjem projekta bodo bedeli v brežiškem mladinskem centru, kjer so k sodelovanju pritegnili še nekaj drugih lokalnih partnerjev, s katerimi so včeraj podpisali pogodbo o sodelovanju. V Brežicah računajo, da jim bodo v okviru projekta veliko bolj kot v preteklosti stali ob strani v Termah Čatež, saj je na tej relaciji v zadnjem času čutiti velik napredek. V proračun občine na račun turističnih taks, ki jih prispevajo obiskovalci Čateža, priteče okoli 350.000 evrov.