"Ker sta bili zadnji dve progi do zdaj pretežno šolski, bo njuna povezava s prevozi do Ljubljane še toliko pomembnejša pridobitev za vse krajane," ne skriva navdušenja župan Aco Franc Šuštar.

Župan pojasnjuje, da je združitev treh vrst prevozov pilotni projekt, ki bo na dostopnejši, sodoben, usklajen in cenejši javni prevoz preusmeril tudi številne občane, ki so se do zdaj v službo in po opravkih v Ljubljano vozili z lastnim prevozom. "Zato integrirane proge ne bodo pridobitev le za Vodice, marveč tudi Ljubljano, kjer bo manj prometa," meni Šuštar in dodaja, da je projekt, ki so ga z LPP pripravljali leto dni, povsod naletel na razumevanje in so ga soglasno podprli tudi vsi občinski svetniki. Z razumevanjem so se v projekt vključili tudi na osnovni šoli, kjer bodo zaradi bolj usklajenih prevozov učenci prve triade pouk začenjali z zamikom ene šolske ure.

"Bencin in parkirnine se vztrajno dražijo. Zato bodo sprejemljive cene in pogostejše proge, povezane z mestnimi prevozi, zagotovo zlahka prepričale," ponavlja župan, ki je podobno mnenje slišal že od številnih občanov. "Prej je namreč stala mesečna vozovnica do Ljubljane, skupaj z mestnim prevozom, več kot 120 evrov, zdaj pa le 49 evrov; za dijake in študente pa bo vožnja v šolo tudi do štirikrat cenejša," še doda župan in pristavi, da bo vse prevoze mogoče plačevati z urbano in da bodo že jutri primerno urejena in opremljena z voznimi redi tudi vsa postajališča. Občina je do zdaj za šolske prevoze odmerila okoli 100.000 evrov, sofinanciranje integriranih prog pa jo bodo stalo dobrih 150.000 evrov na leto.