Nagrado »König Kunde« (kralj kupcev) je letos že peto leto zapored podelila ugledna strokovna revija Reise Mobil, in sicer na podlagi mnenj svojih bralcev oziroma uporabnikov avtodomov. Poleg dejstva, da gre za nagrado, ki jo podeljujejo uporabniki, je naziv »König Kunde« pomemben tudi zato, ker sistematično ocenjuje blagovne znamke na podlagi različnih kriterijev, od kakovosti, dizajna in cene produktov do zadovoljstva uporabnikov s servisnimi ter poprodajnimi storitvami, pravijo v Adrii, kjer so prvo mesto osvojili v štirih kategorijah: kakovost, potovalno udobje, razmerje cena/vrednost in tržna usmerjenost.

Osrednja novost v Adriini ponudbi – počitniška prikolica Astella Glam Edition – pa je poleg obiskovalcev navdušila tudi člane strokovne žirije, ki nagrajuje najbolj inovativne razvojne dosežke v industriji karavaninga. Astella Glam Edition, ki predstavlja novo generacijo počitniških prikolic, je tako osvojila prvo mesto v letošnjem izboru EIA (European Innovation Award), žirijo pa je prepričala tako z inovativno zasnovo zunanjosti kot tudi dizajnom notranjega ambienta. Nova generacija prikolic se ponaša s t. i. “i – shape” dizajnom, ki privržencem aktivnega življenjskega sloga prinaša novo izkušnjo produkta in s tem počitniških doživetij:

- i kot inovativen: povsem nov dizajn zunanjosti (spoj med stransko in zadnjo steno je zaradi inovativnega dizajna skoraj neviden) in notranjosti produkta;

- i kot integriran: popolnoma integriran šotorski profil; na zadnji steni so kromirana držala, povsem nove Adriine LED luči ter povsem ravna (flat) okna ravno tako popolnoma integrirana v nov dizajn karoserije prikolic;

- i kot inteligenten: zadnja stena je modularna, torej sestavljena iz več kosov, kar omogoča cenovno dostopnejšo in hkrati enostavnejšo zamenjavo posameznega dela ob morebitnih poškodbah.

Koncept »i-shape« dizajna se nadaljuje tudi v zasnovi notranjega ambienta z nekaterimi (r)evolucionarnimi potezami:

· Pametna kuhinja - “smart – kitchen” – je povsem nov izdelek Adriinih oblikovalcev, ki vsem strastnim gurmanom prinaša maksimalen izkoristek delovne kuhinjske površine; omogočata ga linijska postavitev 3-plamenskega kuhalnika in korito, ki se ponaša s prilagodljivo delovno površino. Prostorni predali segajo čez celo širino kuhinjskega bloka, so notranje pregrajeni in na dosegu roke ponujajo vse vaše kuharske pripomočke.

· Notranji ambient je zasnovan kot pravi »Chill out saloon« z izbranim stilom pohištva, integriranim teleskopskim TV-jem, lučjo na premični roki, udobno in stilsko dovršeno

sedežno skupino, z opcijo Truminega kamina, opcijo BOSE ozvočenja, opcijo mize s fiksnim podnožjem ter drsno mizno ploskvijo,

· Spalni del ali »Owners suite« se ponaša z maksimalnim spalnim udobjem, dvižnim naslonjalom ter tapeciranim vzglavjem z integrirano lučko, uporabnike pa razvaja tudi Adriin koncept ergonomične kopalnice imenovane »Adria Ergo Bath.«

"Adria Mobil je s premišljenim produktnim razvojem ter tržno strategijo dosegla uspeh, ki utrjuje ugled in pozicijo blagovne znamke Adria med najbolj vitalnimi v evropski panogi karavaninga, kar je v zahtevnem in izredno konkurenčnem okolju izrednega pomena za uspešno realizacijo zastavljenih poslovnih ciljev," je zadovoljno vodstvo najboljšega zaposlovalca Zlate niti 2011.