"Dirke so bile enkratno doživetje. Sprva so tekmovali tudi avtomobilisti s fiati 500 in prikoličarji. Trasa dirke se je spreminjala. Prva leta je potekala tudi skozi Solkan in mimo sedanje avtobusne postaje, ki je takrat še ni bilo. Tekmovalci so morali tu nekaj deset metrov zapeljati tudi po makadamu," se spominja Silvo Koradin iz Nove Gorice. Gledalce pa so s svojimi vragolijami razvajali tudi domači, slovenski in jugoslovanski matadorji na jeklenih konjičkih, denimo Janko Štefe, Adrijan Bernetič, Anton Kralj, Zdravko Matulja, danes 80-letni Anton Mladovan, Roman Klanjšček in Leon Pintar.

"Na dirkah v Novi Gorici se je zbralo veliko izjemnih svetovnih motoristov. Pa tudi gledalcev je bilo ob ulicah ogromno. Sam sem tekmoval z motorji do 50 kubičnih centimetrov. Najprej smo kupili guazzonija, pozneje pa sem dobil tovarniški motor morbidelli. Razen v Novi Gorici smo dirkali tudi v Škofji Loki, pa v Kamniku, Murski Soboti, Portorožu in Opatiji," je povedal Solkanec Leon Poberaj. Štiri leta se je dokazoval na novogoriških ulicah, pozneje pa skupaj z danes že pokojnim bratom vrsto let krojil vrh v jugoslovanskem reliju. Poberaju je veselje do dirkanja z motorji vcepil že njegov oče, včasih tudi tekmovalec z motorji. "Na dirkah v Novi Gorici je v posameznih kategorijah nastopilo tudi po dvajset motoristov. Bila je kar gneča na startu, ki je bil na Kidričevi ulici v bližini sedanje Perle," je še dodal danes 66-letni Poberaj.

Organizatorji AMD Nova Gorica so v spomin na zadnjo dirko v Novi Gorici na ogled postavili 25 starodobnikov, ki so jih pripeljali lastniki iz Goriške, Italije in Ljubljane. Med njimi je bilo največ Tomosovih specialk. S promocijsko vožnjo po novogoriških ulicah, ki sta se je poleg motoristov udeležila tudi fiatov abarth in miličniška stoenka, so v marsikaterem starejšem gledalcu vzbudili nostalgijo po zlatih časih slovenskega motociklizma.