Pred nekaj leti, ko sem še brcal v Študentski sekciji Društva za marketing Slovenije, smo organizirali izlet v London. Čas smo kradli kar nekaj podjetjem, med drugim tudi agenciji TBWA/London. V recepciji imajo lasten bar in ob petkih koncerte. Tudi, če recesija odnese šank in oder, princip ostane. Kolegica dela v neki drugi londonski agenciji in pravi, da šef vsak mesec v bližnjem baru na račun položi 650 funtov. Za »team buidling.«

Ne gre samo za zabavo ali pisane poslovne prostore. Ko v podjetju pomen dobijo ideje, inoviranje, motivacija in dober kader, je korporativna kultura tista, ki vse skupaj spodbuja (ali zavira), ne denar. V času, ko se podjetja trudijo predvsem preživeti, je tovrstno »kulturno udejstvovanje« sicer nekoliko v drugem planu, ampak majhni koraki nas ne stanejo veliko. Npr. tradicionalno četrtkovo #AfterWorkPivo, kakor smo zadevo poimenovali pri nas, je še najmanj, kar lahko naredimo. Ker se nam z veseljem priključijo tudi junaki iz drugih podjetij, sklepam, da zadeva ima svojo vrednost, čeprav je ne moremo že naslednji dan izmeriti v prodaji.

PS: ta četrtek sem na omenjenem druženju dobil navodilo, da moram tule pozdraviti udeležence. Zavoljo dolgoživosti naših zabavnih večer to z veseljem storim: Peter, Matjaž, Katarina, Anja, Matic, Špela, Ljubo,Tina, Darijan, Andraž, Anja in Sašo – bodite pozdravljeni! Mimogrede, ena od Anj išče (kul!) fanta.