V nedeljo bo tako na sporedu že osemnajstič, edina izjema od leta 1995 je bila leta 1998, ko so zaradi hude nesreče Martina Črtaliča dirko odpovedali, in to na "klasični" lokaciji s startom pri izhodu iz Ilirske Bistrice v smeri Knežaka in s ciljem v Šembijah. Dirkače čaka dobrih pet kilometrov zahtevne trase z petodstotnim vzponom ter nekaj spektakularnih ovinkov, ki se jih morajo dirkači lotiti z veliko mero poguma.

V nedeljo sta torej na sporedu dve vožnji (sobota je rezervirana za treninge), prva ob 10. in druga ob 13. uri, razglasitev zmagovalcev in podelitev pokalov pa bo na sporedu ob 17. uri v servisni coni na območju parkirišča podjetja TiB Transport v neposredni bližini starta.

Zgodovina gorsko-hitrostne dirke v Ilirski Bistrici je pestra, med zmagovalci te preizkušnje najdemo nekaj znanih imen, kot so Lionel Regal iz Francije z dirkalnikom reynard 01L (Regal se je leta 2010 smrtno ponesrečil na dirki v Švici), Jaroslav Krajči iz Slovaške (lola F3000), Laszlo Szasz (Madžarska, reynard F3000) in Andrea Vilarin (Španija, reynard F3000). Edini slovenski zmagovalec te dirke je bil Stojan Pirjevec davnega leta 1995 z BMW M3.

Za letošnjo dirko se je prijavilo 142 dirkačev v različnih kategorijah, med katerimi seveda velja omeniti ravno najbolj prestižno kategorijo najmočnejših enosedih dirkalnikov, najmočnejše slovensko orožje v boju s tujimi dirkači pa bosta Marja Smrdelj (lola F3000) in Vladimir Stankovič (osella FA300). Organizator posebej opozarja gledalce, da so dirke nevarne in da naj se držijo navodil varnostnikov in v prvi vrsti zaščitijo sebe in se ne izpostavljajo nepotrebnim tveganjem. Tragična izkušnja iz leta 1998, ko je takratni dirkač Martin Črtalič izgubil nadzor nad dirkalnikom in zletel s steze v skupino gledalcev, še ni pozabljena. V nesreči je takrat en gledalec preminil, 21 pa jih je bilo poškodovanih.