Ameriški plavalec, ki je na londonskih olimpijskih igrah osvojil štiri zlate in dve srebrni kolajni, je po koncu olimpijskih iger sklenil tudi svojo sila bogato tekmovalno pot, v kateri je s skupno 22 osvojenimi olimpijskimi odličji postal najuspešnejši udeleženec olimpijskih iger vseh časov. Uspešen športnik je postal zanimiv tudi za številne oglaševalce. Tako je postal novo ime modne znamke Louis Vuitton, prav poziranje za to znamko pa bi ga lahko stalo londonskih kolajn in prvega mesta večne lestvice najuspešnejših olimpijcev.

Fotografije, posnela jih je slovita Annie Leibovitz, so zaokrožile po spletu 13. avgusta, s čimer pa se je športnik znašel v navzkrižju s sila strogimi in togimi pravili Mednarodnega olimpijskega komiteja. Športniki, ki so sodelovali na igrah v Londonu, so lahko med igrami promovirali le športne dogodke in izdelke uradnih olimpijskih sponzorjev, ta prepoved pa se je nanašala na čas od 18. julija do 15. avgusta.

Na eni od fotografij plavalec pozira v kadi, polni vode, oblečen le v kopalke, ob kadi pa je bila luksuzna torba znamke Louis Vuitton. Na drugi fotografiji pa je Phelps na kavču v družbi nekdanje sovjetske telovadke Larise Latinine, ki je bila z 18 olimpijskimi kolajnami do Londonu najuspešnejša olimpijka, dokler ji ni rekorda vzel prav Phelps. Tudi na tej fotografiji je bil dobro viden izdelek blagovne znamke.

Predstavniki te blagovne znamke in plavalec so se iz hude godlje izvlekli s takojšnjim zanikanjem. Tako Phelpsovi predstavniki kot predstavniki Louisa Vuittona ter Annie Leibovitz zatrjujejo, da so bile fotografije objavljene brez njihovega dovoljenja in da so neuradne.

Phelpsov dolgoletni predstavnik Peter Carlisle je za angleški Daily Mail ovrgel vse obtožbe: "Michael ni odobril objave. Športnik ne more nadzorovati nepooblaščene uporabe, tako kot vam nihče ne more zagotoviti, da vam ne bodo vdrli v hišo."