Koliko fiatov 126 se še vozi po slovenskih cestah?

Po podatkih na zadnji dan lanskega leta naj bi bilo v Sloveniji le še 12 "aktivnih" fiatov 126.

Ali tem lastnikom pri Avtu Triglav namenjate kakšno pozornost oziroma ali sploh na kakšen način obeležujete 40. obletnico tega po svoje kultnega avtomobila?

Vsi naši dogodki, mednje seveda sodi tudi obeleževanje obletnic, sledijo strategiji tovarne.

Kateri od sedanjih Fiatovih modelov bi bil najbolje primerljiv z legendarnim 126, tako glede lastnosti kot tudi cenenosti?

Težko je potegniti verodostojno vzporednico z današnjimi avtomobili. Danes so namreč tudi avtomobili najnižjega razreda s stališča varnosti, opremljenosti in udobja  praktično izenačeni z avtomobili višjih razredov, saj imajo vsi ABS ter najmanj en par varnostnih blazin, pa tudi ESP si z velikimi koraki utira pot med serijsko opremo. Tudi klimatska naprava je že dolgo nekaj povsem običajnega - na začetku ročna, danes pa vse pogosteje tudi samodejna, medtem ko o električnem pomiku stekel, osrednji ključavnici z daljinskim upravljalnikom ali avtoradiu sploh nima smisla izgubljati besed. Zato danes ne moremo več govoriti o cenenih, temveč le še o cenejših avtomobilih. Verjetno bi vloga legendarnega fiata 126 danes še najbolj upravičeno pripadala pandi, ki je prisotna na avtomobilskem trgu že tri desetletja in katere tretja generacija je prav letos zapeljala med evropske in slovenske kupce. V vsem tem času je s svojo simpatično obliko, vsestransko uporabnostjo in cenovno dostopnostjo osvojila srca izredno velikega števila voznikov in si pridobila status kultnega avtomobila.

Ali ima Fiat v načrtu, da bo še kdaj izdeloval tako majhen avtomobil, kot je bil 126, oziroma manjšega od Fiata 500?

Zaenkrat nimamo uradnih informacij o tem.