"K povečanemu obisku je gotovo prispevala dodatna ponudba. Tako smo s 15 plezalnimi smermi obogatili plezalni park, novost v ponudbi pa je spuščanje po jekleni vrvi nad dolino Krnice," pravi direktor ATC Kanin Simon Klaut, ki je pred časom postal tudi vodja kabineta novogoriškega župana Mateja Arčona. Prav na račun njegovega dvojnega stolčka mu nekateri očitajo, da se ne bo mogel dovolj posvečati reševanju problemov v ATC Kanin.

"Prepričan sem, da delo v bovškem podjetju ne bo trpelo. Po dogovoru s predsednikom nadzornega sveta Radošem Pavlovičem bom ostal v ATC Kanin do začetka prihodnje zimske sezone," zagotavlja Klaut in nadaljuje, "sicer pa je finančno stanje v družbi skladno s finančnim načrtom. Zaposleni, vseh je 28, v času mojega vodenja redno prejemajo plače in regrese. Pod mojim vodstvom nam je uspelo od občine Bovec pridobiti koncesijo za prevoz potnikov na Kanin, kar za ATC Kanin pomeni 400.000 evrov več letnih prihodkov. Izpeljali smo dokapitalizacijo za 2,2 milijona evrov, lani smo v primerjavi z 2010 zmanjšali izgubo za polovico, obenem pa zmanjšali dolgove za 800.000 evrov." Trenutno se po njegovih besedah pogajajo z največjim upnikom - družbo Hypo Leasing - o odpisu polovice dolga in o njegovem reprogramiranju. Če bi uspeli, bi se letne obveznosti s 550.000 znižale na 200.000 evrov.

Klaut je še povedal, da s podjetjem iz Andore pripravljajo dolgoročni načrt razvoja smučišča Kanin do leta 2030. Ta študija naj bi bila tudi podlaga za iskanje vlagateljev v infrastrukturo na Kaninu. Nekateri pogovori s potencialnimi vlagatelji iz Andore in drugih držav, kot pravi Klaut, že potekajo.

Bovški župan Siniša Germovšek nad dvojno vlogo Klauta ni najbolj navdušen. ATC Kanin je v krizi in zato potrebuje celega človeka, je prepričan župan. "Interes občine je, da ohranimo Kanin z zimsko in poletno ponudbo. Nekako si ne moremo predstavljati našega turizma brez Kanina. Narediti pa je treba korak naprej, ne pa da vedno trepetamo, ali bomo lahko zaradi pomanjkanja denarja pravočasno zavrteli žičnice. V reševanje bi se morala vključiti tudi država in pa turistične organizacije. Ne more biti vse na ramenih občine," je kritičen Germovšek. Klaut ob tem dodaja, da so prejeta občinska nadomestila doslej porabili za plače zaposlenih in za nabavo materiala za investicijsko vzdrževanje, da so spomladi temeljito obnovili gondolsko žičnico in s tem pridobili uporabno dovoljenje za poletno obratovanje. Za vzdrževalna dela so letos porabili 150.000 evrov, celotna obnova pa bo stala od 350.000 do 400.000 evrov.