Alfred Hitchcock je odrasel v špartanskem domu. Njegov oče je bil izredno strog, za vsako napako pa je dečka poslal na policijo, kjer ga je policaj (po dogovoru z očetom) zaprl v zapor za deset minut in nato izpustil. Zvok zapirajočih se rešetk je, tako je priznal Hitchcock, v njemu vsakič znova vzbudil strah. Zaradi dogodkov v otroštvu je imel kasneje fobijo pred zapiranjem, zapori in policisti.

Alfredova mati je bila glasna, njen jezik pa oster. Vsak večer je moral stati ob njeni postelji in ji našteti, kaj bo počel naslednji dan. Hitchcock je to označil kot večerno spoved, njegov odnos z materjo pa naj bi navdihnil čuden odnos Normana Batesa in njegove mame v filmu Psiho. Z leti je tanka meja med resničnostjo in mračnimi fantaziji pri režiserju izginila. Svoje obsedenosti s svetlolaskami ni več skrival, Tippi pa je bila prva na seznamu.

Film The Girl se ukvarja z dogodki iz leta 1963, ko je Hitchcock snemal Ptice. Tippi Hedren v filmu igra Sienna Miller, Toby Jones pa Hitchcocka. V eni sceni jo poskuša na zadnjem sedežu v avtomobilu nasilno poljubiti, kasneje pa od nje zahteva, da "mu je neprestano spolno na voljo". Film namiguje, da je Hitchcock Tippijino zavračanje in upiranje kaznoval tako, da je med snemanjem filma zahteval, da v stekleno telefonsko govorilnico, v kateri se je nahajala igralka, vržejo umetno ptico brez opozorila. Biografski film temelji na knjigi Donalda Spota (Spellbound by Beauty: Alfred Hitchcock and His Leading Ladies), v kateri je navedeno, da je bila spolna zloraba veliko hujša, kot jo je opisala Tippi.

Impotenten ali samo nezainteresiran za seks?

Spoto je v knjigi navedel, da je bil Hitchcock bolan in da je imel v življenju spolne odnose samo s sodelavko Almo Reveille, s katero se je leta 1926 tudi poročil. V zakonu se jima je rodila hči Patricia. Hitchcocku naj bi se spolnost zdela "neprijetna", drugi so menili, da je bil impotenten. Spolno nemoč je, tako je v knjigi trdil Spoto, zdravil z mučenjem igralk. In medtem ko je njegova knjiga požela več kritik, v pričanje igralke nihče ne dvomi.

Tippi je dejala, da je bil eleganten, zadržan in ekscentričen režiser za kamerami ogaben, njegove grozne šale pa so bile še najmanjši problem. Takoj, ko je zagledal lepo igralko, ki jo je hotel vključiti v svoj film, ji ni dal miru. Njegova največja žrtev je bila prav Tippi.

Njun odnos se je dramatično poslabšal leta 1964 na snemanju trilerja Marnie, v katerem je igrala skupaj s Seanom Conneryjem. Ker je bila nominirana za nagrado za mlado igralko, je Hitchcocka prosila, da ji pusti odleteli v New York na podelitev nagrad. Ker režiser ni prenesel, da je dva dni ne bo, je njeno prošnjo zavrnil, hkrati pa je od svojih sodelavcev zahteval, da pokličejo na televizijsko mrežo, ki je podeljevala nagrade, in sporočijo, da Tippi nagrado zavrača.

Čeprav je Tippi Hedren uspela dve leti prenašati vse Hitchcockve prijeme in se uspešno izogibala njegovemu dvorjenju, ji je leta 1964 prekipelo. Sredi snemanja je začela kričati nanj in ga pred celotno ekipo oklicala za "debelo svinjo". Hitchcock je bil šokiran, igralka je storila nekaj nepredstavljivega. Igralka je zahtevala, da se razdre dogovor, ki ga je imela s Hitchcockom, zato jo je popolnoma izbrisal iz svojega življenja. Nikoli več ni izrekel njenega imena, uničil ji je kariero.

V pogodbo je Hitchcock namreč vključil člen, po katerem je bilo Tippi še dve leti po snemanju prepovedano sodelovati z drugimi režiserji brez njegovega dovoljenja. Vedel je, da bo dve leti dovolj, da jo bo svet zabave pozabil. Leta 1967 se je osvobodila, ko je sprejela ponudbo Charlieja Chaplina, da bi igrala v njegovem filmu Grofica iz Hong Konga. Hedrenjeva danes trdi: "Uničil mi je kariero, a ne tudi življenja."