Spletna družabna omrežja so že korenito spremenila način komunikacije, tako osebne kot službene. Na inštitutu McKinsey Global, ki podjetjem svetuje glede načina njihovega poslovanja, sedaj ugotavljajo, da bi lahko z aktivnejšo uporabo družabnih spletnih omrežij zaposleni v številnih gospodarskih sektorjih bolje izkoristili svoj delovni čas. V povprečju zaposleni porabijo 13 ur na teden za pisanje in branje elektronske pošte. Če k temu dodamo še iskanje informacij in sestankovanja za osrednji del delovnih nalog - denimo srečanja s klienti ali premislek o novih proizvodih - ostane še efektivnih 18 ur delovnega tedna.

Premalo, menijo pri McKinseyju. Ko se bodo spletna družbena omrežja pri delu v podjetjih uporabljala tako samoumevno in integrirano kot word in excel, bo delovni čas koristneje izkoriščen. Izkupiček bo viden tudi na bančnih računih podjetij, so prepričani pri McKinseyju. Po njihovi oceni zaradi premajhne izkoriščenosti spletnih omrežij pri vsakdanjem delu podjetjem skozi prste spolzi okoli 1000 milijard evrov prihodkov. Ko vas bo šef naslednjič "zalotil" med brskanjem po facebooku ali twitterju, mu recite, da poskušate izboljšati dobiček podjetja. Morda si boste zaslužili povišico.