Po čem bo posebno letošnje poletje?
Posebnost letošnjega poletja bo v tem, da se bom selil. Z ženo se seliva iz hiše v okolici Ljubljane v stanovanje v Ljubljani. Za ta korak sva se odločila, ker so se otroci odselili in je hiša za naju prevelika. Ljubljana pa nama ponuja tudi precej bolj bogato družabno življenje, saj rada obiskujeva muzeje, gledališče, razstave in koncerte.

Kje dobite največ namigov, katere knjige in publikacije je dobro brati? Kje jih kupujete?
Največ namigov za prebiranje kriminalk in fikcije dobim od prijatelja, ki ima največjo knjižnico tovrstnih knjig daleč naokrog, na uporabno literaturo s področja vodenja in menedžmenta in komunikacij pa me opozarja žena. Večino knjig preberem kar na svojem bralniku Kindle ali iPadu.

Katere knjige boste prebirali poleti, o čem pripovedujejo in zakaj jih boste brali ravno v tem času?
Prepletel bom več različnih področij. Trenutno povezujem knjige o filozofiji s knjigami o menedžmentu in vodenju. Izziv letošnjega poletja bo Nietzschejevo delo Onstran dobrega in zlega. Zelo rad prebirem tudi dobro znanstveno fantastiko ali kriminalke izpod peresa Isaaca Asimova. Ljub mi je tudi Haruki Murakami.

Menite, da morajo menedžerji brati prav posebne knjige in se dodatno usposabljati prav poleti?
Ker je poletje čas, ko v poslu vlada zatišje, ga jaz izrabim za dodatno izobraževanje in pridobivanje novih idej. Najraje berem knjige s področja filozofije, menedžmenta in vodenja, komuniciranja in znanstvene fantastike. Zanimiva kombinacija, porečete, ampak meni ta najbolj odgovarja. Skoraj »must-read« za vsakega menedžerja pa so zagotovo svetovne uspešnice s področja menedžmenta in komuniciranja. S področja komunikacij bi v branje predlagal dve knjigi. Prvo z naslovom Games people play je napisal Eric Barne, druga z naslovom I'm OK, you're OK, pa je izpod peresa Thomasa A. Harrisa.

Kaj pa šport, kultura, prireditve in meditacija in podobno? Vam pomagajo pri osebnostni in strokovni rasti?
Z ženo rada obiskujeva različne kulturne prireditve, zato nama je tudi selitev v Ljubljano zelo dobrodošla. Nimam preveč rad intenzivnih športov, kot sta tenis ali skvoš. V bistvu zase ne morem trditi, da sem športnik, se pa trudim s sprehodi po gozdu in kolesarjenjem ohranjati dobro telesno kondicijo. Obožujem tudi krajše izlete v tujini in tudi po Sloveniji. Odkrivanje lepih krajev z dobro kulinariko in prijetnimi ljudmi mi omogoča, da razmišljam o drugih stvareh, ki niso vezane na vsakdanje zadeve. Dnevna operativa lahko hitro postane problematična, saj se preveč vpneš v vsakdanjo rutino, ki ti onemogoča, da si produktiven. Interesne dejavnosti – kakršnekoli že so – pa omogočajo kreativen pristop in drugačen pogled na stvari.

Kaj naj po vašem mnenju prebirajo in kako naj se usposabljajo mladi, ki se zavedajo pomena nenehnega izobraževanja in rasti, bodisi da še iščejo službo ali razmišljajo o podjetju?
Preden se mladi odločijo, kaj bodo počeli v življenju, jim priporočam, da preberejo knjigo Roberta Kiyosakija z naslovom Bogati očka, revni očka. Knjiga na preprost in jedrnat način prikazuje, kako deluje finančni svet. Zelo priročna je tudi knjiga Kariera iz strasti izraelske pisateljice dr. Orenie Yaffe-Yanai. Ta spremlja bralca na potovanju skozi njegove poklicne zaplete in jih poveže s poklicno družinsko zapuščino, njegovo »karierno DNK«, ter mu pomaga premagovati strahove, poklicne neuspehe in sanje staršev, napačna prepričanja in pričakovanja. To je potovanje k iskanju bralčevih pristnih sanj in k odkritju kariere, polne strasti.
Mladim, ki razmišljajo o ustanovitvi lastnega podjetja, pa predlagam knjigo dr. Ichaka Adizesa z naslovom V iskanju vrhunca. Knjiga vsebuje pregled klasičnih faz življenjskega cikla gospodarskih družb in opozarja na običajne in manj običajne težave, ki se v posameznih fazah lahko pojavijo. Vsebuje nasvete in praktične napotke, kako se spopasti s problemi, ne da bi se bali sprememb in spreminjanja.
Name je naredila močan vtis tudi knjiga Toma Petersa in Roberta H. Watermana Jr. z naslovom In the Search of Excellence. Knjiga govori o osmih področjih, za katera avtorja trdita, da so ključni za uspeh podjetij.