Lobiranje je v ZDA velika industrija. Ekonomisti ocenjujejo, da se za vplivanje na odločitve ameriških zakonodajalcev vsako leto porabi okoli 3,3 milijarde dolarjev (2,7 milijarde evrov). Po podatkih ameriškega centra za politične analize je Google za lobiranje v letošnjem letu porabil že več kot 5,4 milijona dolarjev (4,4 milijona evrov), Facebook pa v istem časovnem razmaku okoli 650 tisoč dolarjev (530 tisoč evrov), piše BBC.

"Skupina bo zakonodajalce poskušala podučiti o spremembah, ki se dogajajo na internetu," je povedal predsednik organizacije Michael Beckerman. "Zakonodajalce želimo opozoriti na posledice njihovih odločitev na razvoj interneta," je dodal. Popoln seznam pridruženih podjetjij in podroben opis dejavnosti, s katerimi se bo ukvarjala skupina bo objavljen septembra.

Najpogostejša področja lobiranja spletnih podjetij so med drugim ameriška reforma o imigracijah (glede lažjega zaposlovanja tujcev), davki, zakonodaja o varovanju zasebnih podatkov in varnost na spletu.