Študentom pri 27 predmetih predava (vsak od študentov si je lahko izbral dva) in jih vodi pri pripravi nalog, ki jih izdelujejo timsko, 50 priznanih predavateljev. Domači in tuji predavatelji so strokovnjaki s področja ekonomije in poslovnih ved, pa tudi drugih družboslovnih področij. 

Na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani je zato vse poletje skoraj tak vrvež kot med študijskim letom. Današnje dopoldne in zgodnje popoldne je bilo namenjeno predstavljanju raziskovalnih nalog, katerih skupna rdeča nit je bila implementacija izdelkov slovenskega podjetja Medex na kitajski trg, ki ima izjemen potencial. In prav te potenciale in morebitne nevarnosti so odkrivale ekipe, ki so bile namenoma sestavljene iz študentov iz različnih držav, ker to ne le krepi zavedanje pomena timskega dela, pač pa uči posameznika sprejemanja drugačnosti ter mu pomaga krepiti mednarodno mrežo prijateljev in morebitnih poznejših poslovnih partnerjev.

„Gre za sodelovanje med fakulteto, Konfucijskim inštitutom in gospodarstvom, vključilo se je tudi kitajsko veleposlaništvo v Sloveniji. Namen projekta je na eni strani ponuditi študentom konkreten poslovni izziv slovenskega podjetja, ki še ne posluje na Kitajskem; na drugi strani pa želimo z vključitvijo veleposlaništva in naših kitajskih partnerjev pomagati podjetju Medex pri njegovem prodoru na kitajski trg. Ker se s trenutno izvozno odvisnostjo od EU trgov slovensko gospodarstvo nikoli ne bo izvleklo iz te krize,“ je med drugim dejal mag. Matevž Raškovič, asistent in raziskovalec na EF. Na predstavtvi nalog so sodelovali tudi Aleša Kandus Bončina, predsednica uprave Medexa, direktorica Konfucijskega inštituta na EF Danijela Voljč ter ekonomska atašejka LR Kitajske v Sloveniji.

Novost poletne šole je bil štiridnevni seminar med 9. in 12. julijem z naslovom The Persuasive Change Leader (Prepričljivi vodja sprememb), njegov namen pa je bil razvijati vodstvene sposobnosti menedžerjev, ki pripomorejo k večji konkurenčnosti in inovativnosti podjetja. Priznana irska strokovnjaka na področju izobraževanja menedžerjev iz Dublin City University, prof.dr. Patrick Flood in prof. dr. John Mc Mackin, sta program seminarja oblikovala tako, da so udeleženci, mednarodni menedžerji z večletnimi delovnimi izkušnjami, pridobili znanje in ga lahko takoj uporabili pri svojem delu.

Študenti so se v tri tedne trajajočem programu poletne šole sicer seznanili s slovensko zgodovino, gospodarskim in političnim sistemom, obiskali so slovenska podjetja ter spoznavali kulturne in naravne lepote Slovenije. V prostem času so študenti lahko odšli tudi na izlet tako po priljubljenih turističnih slovenskih krajih kot tudi v bližnjo soseščino - Zagreb, Bunaj, Benetke...

Ljubljanska poletna šola je, kot poudarjajo študenti sami, stičišče številnih kultur in mednarodnih perspektiv, kar je izjemna osebna izkušnja. Intenzivni izobraževalni proces poteka namreč v medkulturnih skupinah s poudarkom na skupinskem delu in primerih iz prakse. Študenti bodo ob koncu predavanj opravili izpit, kar jim bo zagotovilo kreditne točke, ki jih lahko uveljavljajo na svoji matični šoli. Sicer pa poletne šole postajajo v svetu vse bolj razširjena oblika izobraževanja, saj postajajo del redne dejavnosti in tudi obveznost študentov, da preživijo določen del študijskih obveznosti v tujini.