Verjetno ste zadovoljni z rezultatom te dirke?

Seveda, končno so se stvari spet ujele v neko smiselno celoto. Naša največja slabost so kvalifikacije in tudi v Nemčiji je bilo tako. Zato res nismo računali na tako dober rezultat obeh dirkačev. Oba sta se dobro borila, nista delala napak in to je bilo odločilno. In končno smo tudi mi nekaj pridobili na račun smole drugih ekip.

Zdaj imajo ekipe na voljo slab teden, da se preselijo v Budimpešto. Računate tudi tam na podoben uspeh?

Seveda gremo na Madžarsko z veliko dobre volje in optimizma, a se tudi zavedamo, da nas tam čakajo povsem drugačni pogoji. Zelo nehvaležno bi bilo napovedovati kar koli. Nove točke imamo v žepu, to je najbolj pomembno, pokazali smo, da še vedno zmoremo odpeljati dobro dirko. Počakajmo na Budimpešto in se pustimo presenetiti.

Ekipa Red Bull je bila pod drobnogledom odgovornih pri FIA zaradi nenavadnega uravnavanja poteka motornega navora v srednjem območju vrtljajev. Kako to, da se po vseh spremembah pravil takšne stvari še vedno dogajajo?

Ko nekaj napišejo na papir, se takoj pojavijo različne interpretacije napisanega. Zato se vsi trudimo, da bi napisali pravila dovolj jasno za vse, s čemer bi zelo zmanjšali manevrski prostor tistim, ki iščejo dvomljive besede v pravilnikih. Takšne stvari, kot so se dogajale z Red Bullom pred dirko, niso dobre za celoten šport, ker potem ljubitelji formule 1 nenadoma ne vedo več, zakaj je bil en dirkalnik še na prejšnji dirki legalen, zdaj pa naj ne bi bil več. Ne vem, kako se bodo sicer zdaj na to, da FIA ne bo ukrepala, odzvale druge ekipe, ampak verjamem, da s tem zadeva še ni končana. 

povzeto po motorsport-magazin.com