Že letos naj bi podobne sporazume sklenili z ZDA, morda pa tudi z Rusijo in južnoameriškimi državami. Morebitna uresničitev načrtov bi podvojila ali celo potrojila proizvodnjo letal v Ajdovščini. Na Kitajskem, ki je v tem trenutku najbolj perspektiven letalski trg na svetu, trenutno leti 15 Pipistrelovih letal. Prihodnje leto se bo ta številka povečala za 40 novih, ki jih bodo izdelali v Ajdovščini. "Naročila že prihajajo, z enim elektronskim sporočilom tudi po nekaj deset. Večji naval pričakujemo po letošnjem sejmu, ki bo na Kitajskem," je razlagal Boscarol. Žiga B. Kotnik, direktor agencije za civilno letalstvo, pa je dodal, da bodo poskušali podpisati še sporazum o priznavanju slovenskih letalskih licenc na Kitajskem, kar bi omogočilo šolanje kitajskih pilotov v Sloveniji.

V Pipistrelovi tovarni v Ajdovščini v dveh dneh naredijo eno letalo, vendar morajo prav zaradi velikega povpraševanja del proizvodnje preseliti v sosednjo Gorico. "V Ajdovščini imamo preveč vetrovnih dni. Ko bo stekla proizvodnja Panthere, bomo vsak dan izdelali po eno letalo. Na letališču na Rojcah nam je italijanska država dala na razpolago tri hektarje veliko zemljišče. Gradnja je trenutno upočasnjena zaradi najdbe črnega odlagališča azbesta na tem zemljišču, ki ga morajo zdaj odstraniti. Tudi na letališču v Ajdovščini se nam obeta možnost, da bi od ministrstva za obrambo odkupili nekaj površin," je še povedal direktor Pipistrela in poudaril, da letala zdaj prodajajo v 61 držav in da je njihov prihodnji največji izziv rusko tržišče, od koder prihaja tudi največ naročil za Panthero, ki jo bodo začeli izdelovati leta 2015 v Gorici.

Sicer pa je Pipistrel največ letal letos prodal v Venezuelo, Ekvador, Čile, Peru in druge južnoameriške države. Sledijo trgi na Bližnjem vzhodu (Katar, Emirati, Azerbajdžan) in Južna Afrika, medtem ko se s prodajo v Evropi ne morejo pohvaliti. Trenutno imajo 72 zaposlenih (30 jih dela v razvoju), letos so na novo zaposlili 12 delavcev. "Lani smo ustvarili 10 milijonov dolarjev izvoza. Povprečna bruto plača je 2400 evrov, izplačujemo jih redno, zaposleni so dobili tudi trinajsto plačo in ustvarili več kot milijon evrov dobička, kar je več kot vsa druga podjetja v Vipavski dolini," se je pohvalil Boscarol.