Borut, za vami je 1616 kilometrov Toura, kako ste ga občutili?

Borimo se. Iz dneva v dan. No, sam sem ga bolj trdo občutil. Ker me je že prve dni zbil avto, ni prijetno. Mislil sem, da bo čez dan ali dva že v redu, vendar se vleče. Ni še dobro, a je bolje. Vsi imamo nekaj minusa sreče in upamo, da se obrne. Tudi Jani ima nekaj teh minusov.

Jani je po kronometru potožil, da si ni podrobno ogledal trase kronometra in da je to lekcija, ki si jo bo zapomnil.

Ja, to je bila ena od osnovnih napak, ki jih je ekipa naredila te dni. To so napake, ki se ne bi smele dogajati. Zato je bil Jani po etapi razumljivo lahko jezen. Cesto so namreč zaprli za promet že zelo zgodaj, naši pa so zamudili ogled, potem promet ni bil več mogoč. Trasa pa je bila zares taka, da jo je bilo treba videti. To sem občutil tudi sam, pa sem jo le prepeljal in ne dirkal. Traso bi bilo treba videti. Šef Martinelli je dejal, da je Jani izgubil vsaj 30 sekund, verjetno pa še več. Po času bi bil blizu Evansa, le minuto za Cancellaro. Ker je bila trasa kronometra res zanj in dokazal je, da jo je vseeno odlično odpeljal, je bil upravičeno jezen.

Bi celotna ekipa Astane morda v drugačnih okoliščinah delovala drugače? Denimo ob padcu pri Metzu, ko ste vsi kolesarji Astane ostali ujeti zaradi skupinskega padca?

To je težko reči. Vse, kar se dogaja, je Tour. Nekdo ima več, drugi manj sreče. Ključno je povezano tudi z načinom dirkanja. Vse gre brez usmiljenja naprej, neizprosno, brez športnega duha. Po mojem je to prišlo s hitro menjavo generacij. Nihče več za nič ne odgovarja. Če Petacchijev pomočnik Vigano tlači v žep prevleke pri 70 kilometrih na uro, tako da nima rok na zavorah, ko se zavira, je to okoliščina, ki se je verjetno ne dela. Padci pa se dogajajo. Kot se je ta pri Metzu. Nihče mi pa ne bo govoril, da niso ob padcu spredaj še pospešili. Z Janijem sva v več kot 20 kilometrih lova za vodilno skupino dosegla povprečje 53 kilometrov na uro, a je zaostanek ostal isti, pri dveh minutah. Zato sem prepričan, da so v "filter" gonili tudi spredaj. Mnogim ne bi bilo treba, a so očitno dobili navodila tudi iz spremljevalnih avtomobilov. Tudi ta pritisk je naredil svoje. Nista samo Voeckler in Jani tista, ki radijske zveze ne želita več. Jani je ob skupinskem padcu moral zamenjati obročnik, Kašečkin bi mu pomagal v vsakem primeru, z zvezami ali brez njih. V neki prejšnji dobi bi verjetno počakali, saj je šlo res za množični padec, zdaj se ne čaka nikogar. A to je način dirkanja, ki bo kdaj prinesel smolo tudi komu drugemu. Mislite, da bo Evansa ali Wigginsa kdo čakal?

Glede na trenutni vrstni red, ko ima Wiggins že skoraj dve minuti prednosti pred Cadelom Evansom, njegov rezalec vetra Chris Froome pa je že tretji, je mogoče pričakovati še bolj napadalno taktiko. Je kakšna možnost, da presenetijo Sky z begom?

Teoretično je to nemogoče. Sky je taka ekipa, da je v prvem delu brez težav kontrolirala vse. To je način, kot ga je imel Armstrongov US Postal. Tudi v nedeljski etapi, ko smo imeli iz Astane Fredrika Kessiakoffa in Roberta Kišerlovskega v begu, zraven pa je bilo še kup močnih, niso delali nobene panike. Z visokim ritmom so Wigginsovi pomočniki Rogers, Porte, Boasson Hagen imeli vse pod nadzorom. Takšno prakso so imeli že na preteklih dirkah. Res pa je, da je pred nami še polovica Toura in zgodi se lahko še marsikaj. Gremo še v Alpe in Pireneje. So pa v Skyju tudi psihično močni, samozavestni. Težko jih bo presenetiti.

Kaj torej napovedujete?

Neizprosen in zelo zanimiv boj od tretjega, četrtega do desetega mesta. Treba bo izkoristiti vsako priložnost. Mnogi bodo imeli še kakšen slab dan. Upam, da prihajajo boljši časi, ko se bodo okoliščine zasukale nam v prid. Z Janijem v prvem delu nisva imela sreče. Upam pa, da bova dokazala, kam sodiva. Alpe bodo zagotovo že pokazale več. Jani jih težko čaka, sam kakšno ravnino.