V PSA Peugeot Citroenu upad prodaje pripisujejo slabim razmeram na evropskih trgih ter zaustavitvi aktivnosti v Iranu zaradi mednarodnih sankcij. Prodaja v Evropi je bila nižja za 18 odstotkov; na stari celini je tako proizvajalec prodal 980.000 avtomobilov in komercialnih vozil.

Tržni delež PSA Peugeot Citroena v Evropi se je s tem znižal za odstotno točko na 12,9 odstotka. Ob tem so v koncernu poudarili, da ravno na trgih, na katerih je njihova prodaja običajno največja - Francija, Španija in Italija -, vlada največja gospodarska kriza.

Prodaja zunaj Evrope se je okrepila z izjemo 21-odstotnega padca v Latinski Ameriki. V Rusiji se je na primer zvišala za 17 odstotkov, na Kitajskem za sedem odstotkov, v preostalem svetu pa za 12 odstotkov.

Koncern, ki se je povezal z ameriškim velikanom General Motors (GM), je v precejšnjih finančnih težavah. Pomagala naj bi mu tudi francoska vlada, ki bo predvidoma prihodnji teden razkrila ukrepe za pomoč avtomobilskemu sektorju.

PSA naj bi si po nekaterih informacijah želel pridobiti vladno posojilo. V koncernu so sicer zanikali, da bi na vlado naslovili takšno prošnjo, isto pa sta ponovila gospodarski minister Pierre Moscovici in industrijski minister Arnaud Montebourg.

Sindikati se bojijo, da bo PSA, sicer drugi največji evropski proizvajalec vozil, odpustil 10.000 zaposlenih, potem ko je doslej napovedoval krajšanje plačilne liste za 4000 mest. Podjetje je že sprejelo nekatere ukrepe za znižanje stroškov, vodstvo pa opozarja, da bodo najverjetneje potrebni še dodatni.

GM je februarja napovedal strateško povezovanje s PSA ter si v njem zagotovil sedemodstotni lastniški delež. Podjetji, ki želita s partnerstvom v naslednjih petih letih skupaj prihraniti dve milijardi dolarjev, bosta sodelovali pri nakupih delov in materiala za proizvodnjo avtomobilov ter pri oblikovanju in inženiringu. Avtomobile bosta proizvajalca še naprej prodajala neodvisno drug od drugega in bosta tako ostala konkurenta.