Renault se je po 16 letih odločil, da bo znova obudil znamko Alpine, ki je slovela po športnih avtomobilih, resda sprva le s konceptom. Vaš komentar?

Res je, da trenutno razpravljamo o novi strategiji, ki vključuje tudi potencialne nove blagovne znamke, toda želimo poudariti, da se pri Renaultu še nismo odločili za ponovno obuditev znamke Alpine, seveda pa na njej tudi zavoljo bogate zgodovine trdo delamo.

Je bil prav športni kupe A110, ki sedaj dobiva konceptnega naslednika, tisti, ki je najbolj proslavil znamko?

Prav imate. Razlog, da je znamka Alpine imela toliko privržencev in jih ima še danes, je gotovo berlinette, ki je leta 1973 osvojila tudi naslov svetovnega prvaka v reliju. Zanimivo, da je šlo za nezapleten avtomobil, drugačen od na primer različic A310 in A610, ki sta bila sofisticirana športna avtomobila, z veliko večjo močjo in posledično tudi višjo ceno.

V čem so se modeli alpine tako razlikovali od drugih konkurentov, da imajo še danes številne privržence?

Tedanji inženirji in razvojniki so opravili odlično in pametno delo. Avto je bil v osnovi zelo lahek, motor je bil resda majhen, toda zelo učinkovit. Vsi, ki so imeli priložnost sedeti za volanskim obročem, so bili navdušeni nad zabavno vožnjo z obilico vozniških užitkov, saj je bilo razmerje med težo in močjo fantastično.

Študijski prototip A110-50 z močjo 400 konjev obljublja predvsem nore zmogljivosti, pogon zadaj in užitek v vožnji brez elektronskih pomagal. Lahko znamko v prihodnosti znova pričakujemo v reliju?

Vse je seveda povezano z odločitvijo, ali bomo znamko Alpine tudi dejansko obudili in jo začeli prodajati. Če se bo to zgodilo, smo prepričani, da se bo oglasilo precej dirkačev, saj bodo tudi nova vozila utelešala DNK znamke iz preteklosti.