Bicikelj je sicer zastavljen tako, da omogoča širitev v prihodnosti, vendar za zdaj ni konkretnih načrtov in izračunov stroškov, saj je vse odvisno od pripravljenosti za financiranje, so pojasnili v podjetju Europlakat. Priznavajo, da so se z ljubljansko mestno občino, ki je partner pri projektu, že okvirno pogovarjali o tem. "Možno je na primer, da bodo trgovski centri želeli, da v sistem povežemo še lokacije, ki bi bile zanimive za njih," navaja namestnik direktorja Boštjan Berčan. Stroški delovanja sistema so za zdaj skladni s pričakovanji, sredstva, ki jih je podjetje vložilo v Bicikelj, pa naj bi se jim povrnila v enajstih letih. Večina opravljenih izposoj je namreč krajših od ene ure in zato brezplačnih.

Tako kot ni predvidenih novih postaj, ni niti načrtov o ukinitvah ali premikih manj obiskanih postaj. "Statistike potrjujejo, da je bil sistem dobro načrtovan," pravi Berčan, "veliko pohval pa smo prejeli tudi od turistov." Turisti so najpogostejši tedenski naročniki, medtem ko se okoli 95 odstotkov uporabnikov odloča za letni abonma. Naročnino so doslej tisti, ki jim je potekla, večinoma podaljšali, le približno en odstotek jo je prekinil, najpogosteje zaradi selitve iz prestolnice, so še odgovorili v Europlakatu.