Japti je maja lani pozval podjetja, naj sporočijo svoj interes za skupinsko udeležbo na sejmih, ki imajo mednarodni ali vsaj širši regionalni pomen. Na podlagi tega je pripravil program 11 skupinskih nastopov slovenskih podjetij na sejmih v tujini.

Japti slovenskim podjetjem zagotavlja zakup neopremljenega skupnega razstavnega prostora, stroške prevoza eksponatov in postavitve razstavnega prostora ter ostale dodatne stroške pa krijejo podjetja sama.

Ker je interes za tovrstne predstavitve med slovenskimi podjetji velik, bo Japti ponovno objavil vabilo podjetjem za posredovanje interesa za skupinsko udeležbo na mednarodnih sejmih v tujini v letu 2013, navajajo v agenciji.

Japti je lani izvedel skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva na 25 specializiranih mednarodnih sejmih v tujini, ki se jih je udeležilo 211 slovenskih podjetij. Podjetja so po prejetih anketah v času sejemskih predstavitev vzpostavila 4449 poslovnih kontaktov in sklenila 198 novih poslov.