K omenjeni vrtnariji se namreč ne sme zaviti z nobene smeri glavne ceste, do nje pelje le kolovoz čez polje. Slednjega bi morda zaposleni še lahko uporabili, kupci pa ne. "Najhuje je, da vsi zavijajo z glavne ceste kljub jasni prepovedi. Tu se bo enkrat zgodila tragedija," je prepričana. Cesta Kranj-Škofja Loka je državna, obremenjena in prometna. Tudi nevarna je, saj so naselja na eni strani, polja pa na drugi in v preteklosti smrtnih žrtev zlasti med Stražiščem in Žabnico ni manjkalo. Direktor vrtnarije Matjaž Kumer je povedal, da se s problemom borijo že leta, a so pri državnih organih naleteli na gluha ušesa. "Znaki so neživljenjsko postavljeni, k nam se s ceste dejansko ne sme zaviti. Na srečo policija ne izvaja posebne kontrole, ker je zlasti ob posebnih priložnostih kupcev veliko," je povedal podjetnik.

Direkcija za ceste pa je medtem navedla povsem drugačna dejstva. V letu 2006 je namreč podjetje Flora poslalo idejno zasnovo priključka, ki bi rešil dostop do vrtnarije. Ko so mu dali projektne pogoje, postopka ni nadaljevalo. Ker gre za zelo občutljiv varovalni pas ceste, so že leta 2000 izdali negativno mnenje in postavili znake zaradi zagotavljanja prometne varnosti. Zelo jasno pa so mu tudi odgovorili, kako lahko zaposleni in stranke pridejo do vrtnarije Bantale na zakonit način: "Z legalizacijo priključka."

Popolna anarhija na eni strani in povsem jasni predpisi na drugi pa povzročijo edino možno rešitev, kako do vrtnarije: s helikopterjem.