Planet TV, ki bo imel prostore v ljubljanskih Stegnah, čaka še vrsta izzivov pred oddajanjem. Manjkajo še urejeni prostori, studio, kadri, urejene pravne zadeve in dodelan program. Televizija bo zaposlovala od 50 do 60 ljudi, pri čemer bo več kot polovica na novo zaposlenih, drugi pa bodo prišli iz TSmedie, ki se kot družba že več let ukvarja tudi z medijsko dejavnostjo. TSmedia, 100-odstotna hčerinska družba državnega Telekoma, bo v projekt Planet TV vložila od 10 do 15 milijonov evrov, pozitivno pa naj bi televizija začela poslovati v štirih do petih letih, je na predstavitvi obrazov in programa nove televizije pojasnil Rudolf Skobe. Planet TV bo, je še dodal, odprta za vse oglaševalce in operaterje, "z drugimi mediji pa bomo imeli partnerski odnos".

Dva resničnostna šova in nove hollywoodske serije

Čeprav še niso pridobili vseh dovoljenj Apeka, pričakujejo, da jim bo do septembra to uspelo. "Ni razlogov, da ne bi dobili dovoljenj," je poudaril. Planet TV bo predvidoma dosegljiv prek vseh operaterjev, ki distribuirajo televizijski signal. Tako se med drugim dogovarjajo tudi za oddajanje prek trenutno edinega delujočega omrežja za digitalno prizemno oddajanje (DVB-T), ki ga upravlja javni zavod RTV Slovenija oziroma njihova enota Oddajniki in zveze.

Nova komercialna televizija bo, tako programski direktor Amir Mureškić, slonela na štirih stebrih: lastni produkciji, športnih vsebinah, tujih filmih in serijah ter informativnem programu. Vse bo prilagojeno zahtevnemu slovenskemu gledalcu, ki je, tako Mureškić, "inteligenten, izobražen in sledi trendom". Prav zaradi slednjega je kot najpomembnejši steber izpostavil športni program. "Pri tem stebru je najpomembnejši vrhunski nogomet," je pojasnil Murekšić in napovedal studijske oddaje in neposredne prenose torkovih tekem, za katere je Planet TV pridobil pravice za tri leta. Oddajo bo vodil nogometni komentator Dani Bavec, ki ga je revija Cosmopolitan opisala kot: "Tisti seksi športni komentator, zaradi katerega so ti nogometne tekme na TV v družbi tvojega moškega vsaj za silo znosne."

Takoj za športom je Mureškić slovenskim gledalcem obljubil "kakovostne kredibilne serije in filme" tuje produkcije. Čeprav ni hotel razkriti, katere so "najnovejše nanizanke hollywoodske in evropske produkcije", je tiskovna predstavnica Martina Sever v sporočilu za javnost omenila serije Nekoč, pred davnimi časi (Once upon a time), ki jo slovenski gledalci že lahko spremljajo na programu Fox Live, GCB, Mike in Molly, in pa Ko Melrose Place spozna slavo LA Complex.

Prvi steber, kakovostno lastno produkcijo, bosta predstavljala dva resničnostna šova: Paradise hotel, ki ga bodo gledalci lahko spremljali vsak dan, in Dragons' Den, ki bo na sporedu enkrat na teden. Paradise hotel, strateško igro oblikovanja medsebojnih odnosov, kjer je edino pravilo, da ni pravil, potekala pa bo zunaj meja Slovenije in bo tekmovalcem ponudila uživanje v pravem luksuzu, bo vodila Maja Martina Merljak. Igralka je, povsem v slogu razvedrilnega programa, ki bo njena domena, ob predstavitvi programa in septembrskemu začetku dejala: "Se prav nič ne veselim … ah, ne, saj se hecam. Se veselim." Podjetniški resničnosti šov Dragons' Den je po mnenju Mureškića pisan na kožo času recesije, saj bo "iskal odlične poslovne ideje ter omogočal realizacijo najboljših oziroma najizvirnejših."

Znani obrazi na voditeljskih foteljih

Najbolj kredibilen pa bo informativni program, nad katerim bo bdel nekdanji novinar in urednik informativnega programa na RTV Slovenija Rajko Gerič. V osrednji informativni oddaji, ki bo potekala v času, ko večina Slovencev sedi pred televizijskimi sprejemniki, torej od 18. do 20. ure, bodo gledalcem "posredovali kredibilne in preverjene informacije ter jim omogočili, da si sami ustvarjajo svoje mnenje", je še pojasnil Gerič. Bistven dejavnik bodo obrazi in novinarji, ki bodo ustvarjali informativni program. Marko Potrč, Živa Rogelj, Jerca Zajc in Tomaž Bratož bodo, tako kot na Pop TV, informativne oddaje vodili v parih, sodeloval pa bo tudi nekdanji urednik portala MMC Uroš Urbanija, ki bo, po besedah Severjeve, skrbel za ustrezno integracijo televizije in preostalih digitalnih medijev. "Ne kupujemo novinarjev s samo levo ali desno polovico možganov, temveč take, ki uporabljajo celo glavo," je razložil Gerič.

Na vprašanje, ali obstaja bojazen, da bo posredno lastništvo države vplivalo na novinarsko delo, je Gerič odkimal, saj so vsi profesionalci v novinarskem poslu. "Tudi če bi bili ali bodo pritiski, jih bomo s svojim profesionalizmom amortizirali," je pojasnil Bratož. Jerca Zajc pa je obljubila: "Trudili se bomo, da bomo čim bolj objektivno predstavili novice."

Kljub vztrajnemu zagotavljanju, da so odveč skrbi glede političnih pritiskov na novinarje, in še neznanim spremembam oglaševalskega kolača v medijskem prostoru plamen dvoma ostaja, razpihuje pa ga še novinarsko gradivo TSmedie, ki mu je bil iz neznanega razloga priložen še lak proti grizenju nohtov.

Preberite še: Planet TV v pravni sivini