Precej mirna dirka v Kanadi je videla dejansko razburjenje le v zadnjih krogih dirke. Potem ko se je kmalu pokazalo, da je Hamilton precej hitrejši, kot so tudi sami pričakovali, so pri Red Bullu in Ferrariju skušali »Hamiltonov kanadski urok« preprečiti s spremembo strategij in so skušali svoja dirkača Fernanda Alonsa in Sebastiana Vettla skozi dirko spraviti z le enim postankom v boksih. A račun se jim ni izšel. »Res sem vesel, da sem na tak način praznoval peto obletnico svoje prve zmage v formuli 1. Ne glede na to, kaj se je dogajalo na stezi, sem verjel, da mi lahko uspe ponovno zmagati na otoku Notre Dame. Za to sem se moral zelo potruditi in zato je ta zmaga še toliko bolj sladka. Od začetka do konca sem vozil na vso moč, rezultat pa je očiten,« je povedal zadovoljni Lewis Hamilton, ki je tako le še potrdil, da v letošnji sezoni ni moč napovedati prav ničesar. Hamilton je sedmi zmagovalec na sedmi letošnji dirki.

Še bolj presenetljivo pa sta na zmagovalne stopničke uspela priti Romain Grosjean in Sergio Perez. Oba sta bila na poti s podobno »starimi« pnevmatikami kot Alonso in Vettel, a razlog za njuni dobri uvrstitvi in prehitevanji v zadnjih krogih je Niki Lauda ocenil zelo enostavno: »Boljši dirkalniki imajo več oprijema, zato sta Alonso in Vettel prej obrabila pnevmatike kot Grosjean in Perez. Pri Red Bullu so reagirali, a prepozno, Ferrari pa je povsem brcnil v prazno.«

»Računali smo na en postanek, a smo bili pripravljeni tudi na dva. Kmalu je bilo jasno, da bodo pnevmatike zdržale več kot 50 krogov. Res sem vesel, da mi je končno uspelo priti na stopničke,« je povedal Romain Grosjean, Sergio Perez pa je dodal: »Če dirko začneš kot petnajsti, ne računaš na zmagovalne stopničke. Bilo je nekaj malega težav z zavorami, a še zdaleč ne toliko, da bi onemogočile dobro uvrstitev.«

Ferrarijevo trmoglavljenje s samo enim postankom je tako Alonsa spravilo ob več novih točk, ponovno pa je praznih rok ostal tudi Michael Schumacher, voznik Mercedesa. Nemec je vnovič odstopil zaradi tehničnih težav, ko mu je odpovedalo zadnje krilce, ki se ni več hotelo zapreti. »Ker je sistem sestavljen iz hidravličnih in mehanskih komponent, še ne vemo, kaj je šlo narobe, a dirkalnik je z odprtim zadnjim krilcem seveda nevozen. Zdaj je dovolj smole, ne vem več, kaj gre še lahko narobe,« je razočarano povedal sedemkratni svetovni prvak.

VN Kanade je torej minila v dokaj mirnem vzdušju, čeravno so bili zadnji krogi več kot napeti. Na naslednji dirki v Valencii 24. junija pa je lahko slika na zmagovalnih stopničkah spet povsem drugačna.