Težko je najti dobre kadre

Ker so eni izmed redkih v Šaleški dolini, ki ta čas še zaposlujejo, ne čudi, da dnevno prejemajo prošnje za zaposlitev in opravljajo tudi razgovore. "Pozna se, da se je v večini podjetij v Šaleški dolini zaposlovanje skoraj ustavilo. Mi pa še vedno iščemo nove kadre, predvsem razvojnike, torej višje izobraženo delovno silo, kot so inženirji strojništva in polimeri, pa tudi kadre za proizvodnjo in komercialo. Je pa težko najti zares dobre kadre. Pred kratkim smo povsem na novo zaposlili tudi tehničnega direktorja, ki je k nam prišel iz podjetja Akrapovič. Iskal je nov izziv in ga našel pri vzpostavljanju nove organizacijske strukture pri nas in v iskanju možnosti za izboljšave in rast," poudarja direktorica financ in komerciale v podjetju Laura Rednak.

V podjetju veliko pozornosti posvečajo mentorstvu. Vsakega na novo zaposlenega prve tri ali štiri mesece spremlja mentor, ki mu pomaga pri tem, da se razvije v samostojnega delavca. "Za ljudi si je treba vzeti čas, saj so oni glavni kapital vsakega podjetja. Noben stroj se namreč ne vklopi sam in nekdo ga mora tudi upravljati," pravi Rednakova. Dodaja, da so samo na razpis za referentko prodaje prejeli 250 prošenj, za delavca v proizvodnji pa več kot 300. Ta čas imajo že zagotovljeno proizvodnjo za leto dni vnaprej, delo pa poteka v kar štirih izmenah. Tudi plače so nadpovprečne v njihovi branži, delavce pa nenehno dodatno izobražujejo.

Zaznali težave z odpadki

Plastične izdelke v Plastiki Skaza izdelujejo že 37 let, ko so začeli sodelovati z Gorenjem. Od leta 1975 dalje so zanje izdelovali različne plastične dele. Podjetje je raslo vse do leta 2000, ko so začeli aktivno iskati nove kupce in tudi poslovne partnerje. "Strategijo podjetja smo leta 2008 prilagodili, saj smo se lotili snovanja lastnih blagovnih znamk, si zastavili še višje cilje, naredili raziskave trga in analize ter se lotili proizvodnje organka, funkcionalnega koša iz reciklirane plastike, namenjenega zbiranju bioloških odpadkov v gospodinjstvih," pravi Rednakova. Samo lani so jih prodali 20.000, letos naj bi jih še tretjino več.

"Prodajo zdaj širimo po vsej Evropi, zanimanje pa so pokazali že tudi v Avstraliji in Kanadi," pravi Rednakova. Dodaja, da so bili v tujini z organkom ravno pravi čas, saj se ves svet ukvarja s problemom, kam z odpadki in kako jih reciklirati. "Pri nas, v Sloveniji, pa smo prehitri, saj se ljudje še kar ne zavedajo dovolj pomembnosti ločevanja odpadkov oziroma nespoštovanje zakona ni sankcionirano. Če bi bilo, bi verjetno ravnali drugače," meni Rednakova.