Premier Janez Janša se je v torek sestal s predstavniki družbe Trigranit, s katerimi je govoril o oživitvi projekta Emonika in o tem, zakaj večstomilijonska investicija še vedno čaka na začetek gradnje.

Kot so zapisali v njegovem kabinetu, iz krivde za zaplete pri izvedbi projekta niso izvzete niti državne niti mestne institucije, ki so namesto sodelovanja in iskanja rešitev velikokrat zgolj postavljale nove ovire.

"Med drugim so se po že končanem mednarodnem javnem razpisu spreminjali pogoji za investicijo od podražitev komunalnih prispevkov za 50 odstotkov do novih zahtev glede nivojske umeščenosti železniških tirov," so zapisali v kabinetu premiera, medtem ko so to v MOL zavrnili. "Vodstvu projekta nismo nikoli postavljali pretiranih zahtev ali projekt kakorkoli drugače ovirali," so navedli.

Kot so med drugim pojasnili, je do očitane podražitve komunalnega prispevka prišlo zaradi spremembe zazidalnega načrta za območje Potniškega centra Ljubljana leta 2009, ko je bilo treba sprejeti nov odlok o programu opremljanja za to območje, pa tudi zaradi spremembe zakonodaje na področju izdelave programov opremljanja leta 2009, ki je uvedla obračunavanje DDV v izhodiščne stroške komunalne opreme.

Po njihovih navedbah je zasnova Emonike od marca usklajena s prostorskimi akti, pogoji Slovenskih železnic, spomeniško službo in pričakovanji strokovne javnosti. "Tako bo investitor lahko vložil dokumentacijo za pridobitev gradbenega dovoljenja, ki bi bilo predvidoma lahko izdano že v septembru," so sklenili.