Ukrepi so po Vebrovem mnenju kozmetični popravki že obstoječe zakonodaje brez vidnejših učinkov. Poleg tega gre za le skromen nabor, ki povečini temelji na odpravi administrativnih ovir. Hkrati so ukrepi tudi alibi za privatizacijo in razprodajo državnega premoženja pod krinko ustanavljanja "superholdniga", nad katerim bo bdel političen kader vladajoče koalicije, ter pokazatelj "dobre prakse", ki se je izkazala v stečaju Primorja, ko je država na nemilost pustila 700 delavcev in več tisoč podizvajalcev.

Sredstva manjša kot leta 2011

Finančne spodbude za gospodarsko rast, ki jih je predstavila koalicija, po Vebrovih besedah tako povečini temeljijo na starih ukrepih, stalno vpetih v državni proračun, "žal pa so pozabili povedati, da so sredstva, namenjena spodbujanju gospodarskega razvoja, manjša kot v letu 2011", je v sporočilu za javnost zapisal Veber.

Medtem ko koalicija opozarja na smernice OECD glede korporativnega upravljanja družb v državni lasti, pa se razumevanje smernic, ki jih OECD priporoča glede nevmešavanja politike v dnevno delovanje gospodarskih družb, po Vebrovem prepričanju kaže v načinu kadrovanja, ko preko elektronske pošte ministrov prihajajo direktive, koga naj se nastavi v nadzorne svete podjetij v državni lasti. Pri tem izpostavlja primer Telekoma Slovenije in Darsa.

Sezona kadrovskih nagrajevanj

"Žal se je zopet odprla odprta sezona kadrovskih nagrajevanj vladajoče politične opcije, rezanja državnega kolača, kar ga je še ostalo, uveljavljanja koncepta vzemimo večini, da bo dobila privilegirana manjšina (primer današnje podražitve dodatnega zdravstvenega zavarovanja pri eni izmed največjih komercialnih zavarovalnic). Vse pod krinko ukrepov 'administrativne' narave, ki bodo zagnali gospodarsko rast," še meni Veber.