Leta 2005 se je maraton razširil z enega na dva tekmovalna dneva, letos pa bo prvič potekal tri dni. Zakaj ste se odločili za takšen korak?

Zaslutili smo poslovno priložnost in ambicijo, da bi lahko kandidirali za svetovno prvenstvo za rekreativce v letih 2013 ali 2014. Letošnja finalna prireditev bo konec poletja v Južnoafriški republiki, lanska pa je bila v Belgiji na znameniti trasi Liege-Bastogne-Liege. Vsekakor bi bila organizacija svetovnega prvenstva gospodarsko zelo zanimiva zadeva, saj so prihodki večji od odhodkov.

Glavna novost letošnje podaljšane prireditve je vožnja na čas, ki bo v petek, 8. junija, na njej pa se bodo skupaj z rekreativnimi kolesarji pomerili tudi najboljši slovenski tekmovalci v vseh starostnih kategorijah.

Petkov Intersportov kronometer bo sočasno štel tudi kot preizkušnja za državno prvenstvo za vse tekmovalne in rekreativne kategorije. Moški se bodo pomerili na 38 kilometrov dolgi progi, ženske pa na dobro polovico krajši, na 18,6 kilometra. Za rekreativce bo vožnja na čas veljala tudi kot kvalifikacijska za finale v Južnoafriški republiki.

Ali drži, da naj bi v treh dneh nastopilo več kot 7000 kolesarjev in kolesark v vseh starostnih kategorijah?

Trenutno imamo okoli 5800 prijav, lani ob tem času pa smo jih imeli precej manj, okoli 4300. Omeniti je potrebno, da se je mogoče prijaviti tudi tik pred startom, zato tudi takrat pričakujemo velik naval kolesarjev in kolesark. V lanskem letu je na dvodnevni prireditvi nastopilo 6750 tekmovalcev in tekmovalk, letos pa jih pričakujemo vsaj toliko, če ne še več.

Organizacija tako obsežne in množične prireditve je seveda velik zalogaj.

Največji zalogaj je seveda popolna zapora cest, kajti drugače prireditve ni mogoče izpeljati. Še posebno ker poteka v časovni "špici", ko je na cestah največ prometnih udeležencev različnih vrst. Zaradi tega smo naredili vse, kar je v naši moči, da smo pravočasno in dobro obvestili ljudi na tistih območjih in v okolici, kjer poteka prireditev, prek medijev pa tudi celotno Slovenijo. Lani, ko je bila prireditev dvodnevna, je pri neposredni organizaciji sodelovalo okoli 1300 ljudi, letos pa jih bo zaradi dodatne vožnje na čas približno 1600. Seveda v to številko niso všteti tisti, ki pomagajo na organizacijskem področju vse leto, teh pa je še več.