To bo sicer še vedno manj, kot bi bilo normalno v zdravem gospodarstvu, vendar pa se bo stanje normaliziralo prihodnje leto, če ne bo kakšnih hujših nepredvidenih pretresov. Leta 2013 naj bi prodali 15,2 milijona vozil. Leta 2009 so v ZDA prodali le 10,4 milijona vozil.

Največ avtomobilov je tudi maja prodal velikan General Motors (GM), in sicer skupaj 245.000 vozil, kar na letni predstavlja 11-odstotno rast. Kljub temu je podjetje napovedalo, da bo kmalu zaprlo tovarno v kanadskem mestu Oshawa, zaradi česar bo brez dela ostalo 2000 ljudi.

GM namerava tudi prihraniti 26 milijard dolarjev pri obveznostih za pokojnine pisarniškim delavcem. Okrog 42.000 jih bo dobilo enkratno izplačilo, okrog 118.000 pa bo še naprej dobivalo mesečna izplačila, vendar preko zavarovalnice Prudential, ki ji bo GM plačeval letne rente za pokojnine. Na ta način bo podjetje svoje dolgoročne obveznosti do pokojnin "belim ovratnikom" znižalo s 36 na 10 milijard dolarjev.

Drugo mesto po številu prodanih vozil na ameriškem trgu je maja zadržal Ford, ki je prodal 216.000 vozil oz. 13 odstotkov več kot maja lani. Z veliko hitrostjo pa se na trg vrača Toyota, ki je maja prodajo povečala za kar 87 odstotkov na 203.000 vozil.

Še naprej je uspešen Fiatov Chrysler, ki je prodajo povečal za 30 odstotkov na 150.000 vozil. Honda je prodajo povečala za 47,6 odstotka na 134.000 vozil, sledi pa Nissan z 92.000 prodanimi vozili oz. 20,5 odstotka več kot maja lani.

Dobro so se obnesla tudi vsa druga večja podjetja. Hyundai je prodajo zvišal za 13 odstotkov na 67.000 vozil, Kia za 7,4 odstotka na 52.000, Volkswagen za 28 odstotkov na več kot 38.000, Subaru za 48 odstotkov na 30.000, Mercedes Benz za 19 odstotkov na 22.500, BMW za 71 odstotkov na 28.000, Porsche pa za odstotek na 2852 vozil.

Analitiki si nadaljevanje dobre prodaje avtomobilov pojasnjujejo z nizkimi obrestmi na posojila, s padanjem cen bencina, ki se sedaj gibljejo povprečno okrog 3,61 dolarja za galono (3,8 litra), novimi modeli in vračanjem kupcev na trg po recesijskem krču.

Povprečna starost osebnih avtomobilov na ameriških cestah je sicer 11,1 leta, torej bi se dobra prodaja morala nadaljevati.