Občinska uprava bi po navedbah računskega sodišča morala pretehtati več načinov financiranja projekta. Res je sicer, da se občina v začetni fazi projekta leta 2007 zaradi zakonskih omejitev ni mogla zadolžiti za nekaj manj kot 2,9 milijona evrov, kolikor je znašala cena gradnje in opreme vrtca, vendar se je julija istega leta zakonodaja spremenila, EP Invest pa so za gradnjo vrtca na razpisu izbrali komaj jeseni 2008.

Po izračunih računskega sodišča bo občina investitorju EP Invest na leto plačala med 115.000 in 149.000 evrov več najemnine, kot če bi za gradnjo najela posojilo. To pomeni, da bo vrtec občino v 19 letih in treh mesecih sklenjenega najema namesto 3,3 milijona evrov, kolikor je bila ocenjena vrednosti investicije z ureditvijo okolice, stal 6,5 milijona. Kot so še dodali na računskem sodišču, postopek izbire investitorja za vrtec ni zagotavljal konkurenčnosti ponudnikov, saj bi razpis glede na vrednost projekta morali objaviti vsaj na portalu javnih naročil in ne le na občinski spletni strani.

Na občini Dol pri Ljubljani odgovarjajo, da se v času priprave projekta niso mogli dodatno zadolžiti, saj so takrat že izpolnili kvoto posojil. "Po spremembi zakona o financiranju občin bi sicer lahko na novo uredili vire financiranja za vrtec, a bi zaradi spremembe proračunskih dokumentov in izvedbe javnega razpisa gradnjo odložili za dve leti. Pri tem je treba vedeti, da smo samo v letu 2007 imeli na čakalni listi več kot 100 otrok, sosednje občine pa so v svoje vrtce istočasno prenehale sprejemati otroke iz drugih občin," so še dejali na občini in dodali, da je v 1500 kvadratnih metrov velikem vrtcu trenutno 112 otrok prve in druge starostne skupine.

Ker je družba EP Invest v lasti Energoplana, ta pa je v prisilni poravnavi, so na občini še dejali, da morebiten postopek insolventnosti podjetja ne bo vplival na lastništvo vrtca. V ta namen so preučili tudi možnost spremembe pogodbe ter odkupa stavbne pravice od EP Investa, če bo ta šel v stečaj, za kar bi najeli dolgoročno posojilo.