Glasbeni nastop v živo, plesne točke ter pokušine tipičnih portugalskih jedi so poskrbeli za čudovito mešanico odličnih razlogov za dolgo noč in dober nakup.

Modni večer je bil namenjen predvsem nakupovanju, saj so imetniki kartic NAMA in NLB plačilnih kartic z EnKo uveljavljali posebne popuste in kupovali na obroke; oblačila 20 % bliže, izbrane blagovne znamke kozmetike 15 %, delikatesne specialitete, dodatki za dom in igrače pa z 10 % popustom.

Vrhunec večera je pričaral Mateja Starič Trio, ki je s kitaro, kontrabasom in svojo interpretacijo fada napolnil vsak kotiček veleblagovnice. Zumba plesalke so s svojim nastopom prepričale predvsem moški del občinstva in gospodje so se jim pri plesu z veseljem pridružili. Mlada nogometna reprezentantka nam je pokazala, da nogomet ni le za fante. Večer je povezovala Mojca Mavec, velika ljubiteljica Portugalske.

Že tretje večerno nakupovanje je veleblagovnica NAMA priredila skupaj z Novo Ljubljansko Banko in portugalskim podjetjem B.Portugal (www.b-portugal.com), ki skrbi za promocijo in uvoz portugalskih vin, mode in turizma v Sloveniji. Letos je veleblagovnica Nama razširila ponudbo portugalskih blagovnih znamk, na policah lahko najdete blagovne znamke Scripta (ženska konfekcija), Impetus (moško spodnje perilo), Throttleman (otroška, ženska in moška konfekcija), Parfois, Pluta (torbice) in razne prehrambene izdelke in portugalska vina v delikatesi. Poleg bogatejše ponudbe pa NAMA po novem omogoča tudi nakupe na obroke imetnikom kartic Mastercard (zlata in navadna).

Pravi okus portugalske je v Namini delikatesi pričaral Ilido Barbosa, chef v hotelu Sheraton iz Porta. Poleg izvrstno pripravljenih izbranih jedi so obiskovalci pokušali portugalska vina, sir, kozji in ovčji, pršut in tradicionalno portugalsko klobaso. Vse te dobrote so na voljo v Namini delikatesi.

Večerno nakupovanje se je prav tako dogajalo tudi v veleblagovnici v Škofji Loki.

»Zadovoljni smo, da smo že tretjič zapored presenetili naše kupce z bogatim programom, ki smo ga nadgradili s kulinarično ponudbo. Tako je večerno nakupovanje postalo zaokrožena celota, s katero utrjujemo vezi s svojimi zvestimi strankami. Tokrat smo si za izziv postavili sodelovanje z dvema novima partnerjema, Novo Ljubljansko banko in podjetjem b.Portugal, ki se je izkazalo za zelo učinkovito. Odzivi kupcev so odlični. Tudi v prihodnje jih ne bomo razočarali«, Mira K. Veljić, direktorica Name.