Slovenska marketinška konferenca že 17. zapored povezuje globalna razmišljanja uglednih mednarodnih gostov s primeri dobrih lokalnih praks. V ospredju letošnje SMK bodo novi poslovni modeli in pristopi, povezanost razvoja, marketinga in prodaje, cenovnih politik in tržnih poti ter komunikacijskih novosti. Domači in tuji govorniki bodo pokazali, da v podjetjih še obstajajo rezerve za ustvarjanje dodane vrednosti in da obstajajo tudi priložnosti za pametnejše trženje, ko ob enakih vložkih z iznajdljivimi trženjskimi pristopi naredimo še več.

»Prav te, posebno zapletene razmere, so velika priložnost, da prebudimo svojo pamet. Imamo ogromno znanja, veliko smo prebrali, slišali, se naučili. Obdarjeni smo s kreativnostjo in pogumom,« je o izzivih današnjega marketinga izpostavil predsednik programskega sveta 17. Slovenske marketinške konference ter višji izvršni direktor in član uprave Droga Kolinske, Enzo Smrekar.

Že prvi dan konference bodo udeleženci prisluhnili vrhunskim mednarodnim in domačim strokovnjakom, ki so si enotni, da moramo biti pri ustvarjanju enostavnejšega in učinkovitejšega marketinga pametnejši. O re-inventiranju marketinga skozi življenjski cikel porabnika in zakaj je vključevanje življenjskega cikla porabnika pomembnejše kot kdajkoli, bo spregovoril vrhunski strokovnjak za marketing, Luca S. Paderni, Forrester Research.

Poleg številnih globalnih in lokalnih razmišljanj ter predstavitev primerov dobrih praks, bodo organizatorji podelili nagradi za naziv marketinški direktor / direktorica leta in marketinški up 2012 za najboljše magistrsko delo s področja marketinga. Za posebno presenečenje na podelitvi bo poskrbel Dimis Michaelides, ki bo s pomočjo čarovniških trikov pokazal, da marketing potrebuje tudi nekaj magičnega prahu. Prvi večer Slovenske marketinške konference se bo zaključili s koncertom skupine Bossa de Novo in s posebno gostjo, gledališko režiserko in glasbenico Matejo Koležnik.

Jutro drugega dne Slovenske marketinške konference bo magično. Svetovalec mednarodnim podjetjem na področju kreativnega vodenja in inovacij, strategije in marketinga, Dimis Michaelides, bo svoj vpogled v kreativnost predstavil na svojevrsten način – s čarovnijo. Kako povečati dobiček z oblikovanjem cen pa bo predstavil izjemen strokovnjak za strategijo, trženje in oblikovanje cen, Hermann Simon.

Udeleženci bodo prisluhnili predavanju o spremenjenji vlogi CMO-jev danes. Po mnenju direktorice marketinga in korporativnega komuniciranja za jugovzhodno Evropo pri IBM, Selde Senkaya, se vloga CMO-jev spreminja, zato bo na podlagi več kot 20 let mednarodnih izkušenj predstavila korporativni značaj sodobnega CMO – vlogo, razvoj in pomen trženja v korporativnem pogledu ter primere dobrih praks.

Za zaključek se bodo udeleženci seznanili s priložnostmi in novostmi, ki jih ponuja internet. Julian Boulding, thenetworkone, ustanovitelj podjetja thenetworkone bo predstavil, kako je internet za vedno spremenil trženje (od čustev do razuma in nazaj). Spregovoril pa bo tudi o vpogledu v porabnika, tržnih komunikacij in vlogi blagovnih znamk ter predstavil »tri nova tržna pravila« za tržnike v letu 2012. Medtem ko bo Goetz Trillhaas, Agencija za razvoj podjetništva CEEMEA v predavanju »Naj splet dela za vas!« predstavil prednosti in priložnosti spletnega poslovanja.