"NKBM ne more biti izjema. Mislim, da politika mora nekje najti 90 ali 100 milijonov evrov svežega kapitala za dokapitalizacijo banke. Nekateri so že imeli apetite po mariborski zavarovalnici in jih imajo že več kot 15 let," je dejal Kangler, ki tako zavrača za zdaj sicer neuradne informacije o tem, da naj bi se vlada zavzemala za to, da NKBM svoj nekaj več kot polovični delež zavarovalnice proda Pozavarovalnici Sava in finančne težave tako reši brez siceršnje nujne dokapitalizacije.

Župan, ki se bo sicer z Alešem Haucom v vlogi novega predsednika uprave NKBM prvič uradno srečal v sredo, se je ob tem vprašal, kaj se je zgodilo, da je do sedanjega stanja v drugi največji državni banki sploh prišlo, in ali je morda kdo imel celo interes, da se NKBM pripelje do takšne kondicije, da se lahko čez noč polasti Zavarovalnice Maribor in še česa drugega.

Kangler je prepričan, da bo prihajajoča skupščina NKBM 8. junija, na kateri bodo med drugim menjali nadzornike, pripeljala sveži veter. Ob tem ni pozabil povedati, da so banko zgradila mariborska in štajerska podjetja, zato se je zanjo vredno boriti ne glede na to, kakšno "imamo o njej mnenje in kdo pripada kakšni politični strani". O tem, kakšno stališče bo Mestna občina Maribor kot manjša delničarka zavzela na skupščini, pa se še nima izdelanega mnenja, je dodal.

Na vprašanja mestnih svetnikov se je Kangler dotaknil tudi razmer na mariborskem letališču, za katerega je vesel, da se bo dokončanje gradnje potniškega terminala po vseh zapletih kmalu nadaljevalo. Kot je dejal, so z pristojnim ministrstvom v zvezi z nadaljnjo usodo letališča v tesnih stikih, več o tem pa za zdaj ni želel povedati.

Nekatere svetnike so namreč razjezile glasne napovedi o realizaciji projekta gospodarskega središča Feniks z gradnjo novega civilnega letališča v Cerkljah ob Krki, za kar se zavzema predvsem minister Andrej Vizjak. Menili so namreč, da glede na to, da niti mariborsko letališče doslej ni uspelo zaživeti, ni potrebe za takšne projekte.

Kanglerja te napovedi niso preveč zaskrbele, saj pravi, da gre projekt v Mariboru dalje, če pa si drugi želijo kaj podobnega, naj imajo, če jim bo to seveda uspelo. "Z obnovo potniškega terminala bo v Mariboru zadoščeno schengenskim pravilom, to pa so odprta vrata v svet. Bolj me boli, da lahko v Mariboru potnika oskrbimo za devet do 13 evrov, na Brniku za 39 do 43 evrov, pa se nacionalni letalski prevoznik ne odloča za letenje iz Maribora," je dejal Kangler.

Svetniki opozicijske SD pa so ga spomnili tudi na njegove napovedi na eni od preteklih sej, da se dogovarjajo za za zdaj še skrivnostno veliko investicijo v Mariboru, ki naj bi zagotovila do 1500 novih delovnih mest. Župan je danes povedal, da aktivnosti tečejo, preverjajo se prostorski akti, več o tem pa ni želel izdati.