Brez prave masaže smo bili orgazmično razpoloženi, pa v bližini ni bilo ženske, kaj šele noro privlačne. Za serijo orgazmov je poskrbel kar pločevinasti štirikolesnik, z več kot pomenljivim imenom: G. Mercedes G.

Da bi se z vami dogajalo podobno, kot se je z nami, pa mora biti izpolnjen pogoj - všeč vam morajo biti terenci. Ne tisti, šminkerski, ki jim pogosto pravimo športni terenci, temveč pravi, kleni. In takšnega, kot je G, ki se na cestah v skorajda nespremenjeni obliki, ki še najbolj spominja na grdega račka, vozi že 33 let (nekaj časa je na potovanjih v blindirani različici prevažal tudi papeža), boste le stežka našli. Mnogim je bolj znan kot puch, nastal pa je na izrecno željo iranskega šaha, ki je potreboval terenca za potrebe vojske. Vojska pa pomeni denar, veliko denarja, zato ne čudi, da terenec, ki ga proizvajajo v Avstriji, ni ravno cenovno dostopen. Ali natančneje: če na bančnem računu nimate prostih vsaj 100.000 evrov, kolikor stane osnovna različica G 350 bluetec, o tem, da boste kdaj sedeli za volanskim obročem, ne sanjajte.

G je namreč sopomenka za luksuz, ki vas lahko pripelje tja, kamor običajni terenci le stežka pridejo. Porok za to sta kar trikratna zapora diferenciala in štirikolesni pogon, čeprav si lastnika le stežka predstavljamo, da bi rinil v blato, globoko vodo in skale, kot smo na testnih vožnjah počeli sami. Seveda uspešno, pri čemer smo premagali kar 45-stopinjski naklon vzpona, pri vožnji navzdol pa smo se celo ustavili, prestavili v vzvratno in se odpeljali nazaj! Je pa najmanj hecen občutek, ko se v notranjosti bohotita usnje in karbon, lastnik pa ima na voljo tudi pomoč navigacije in povezavo na splet, da o naprednem tempomatu in samodejnem parkiranju sploh ne izgubljamo besed, potem pa rinemo po brezpotjih, namesto da bi z zloščeno karoserijo paradirali pred opero. In slednje, o tem smo prepričani, lastniki pogosteje počnejo.

Nakup razreda G pač ni samo nakup terenca, temveč prestiža z veliko začetnico. In kazanje moči. Veliko moči. G 500 premore osemvaljnik s 387 konji, G 63 AMG osemvaljnika s 544 konji, G 65 AMG pa se z glasnim ropotanjem dvanajstvaljnika važi z neverjetnimi 612 konji moči! Ob teh podatkih razum odpove, zaradi gromozanskih izpustov ogljikovega dioksida (397 g/km) pa se vam lahko primeri napad Greenpeaceovih aktivistov in še dobro, da je osnovna različica G 350 bluetec z vsega šestvaljnikom (edinim dizlom) in 211 konji kolikor toliko ljudska.

Nagradno vprašanje: koliko G-jev vidite? Pravilen odgovor se glasi: dva. Ljubiteljem vetra v laseh namreč ponujajo tudi kabrioleta, ki pa je z dolžino 4,26 metra pravi liliputanec v primerjavi z "nadstrešnim" bratom, ki lahko ob isti medosni razdalji (2,85 metra) sicer meri od 4,66 do 4,96 metra.

P.S.: Res je nekaj posebnega v črki G, a da bi morali za orgazme globoko seči v žep? Nemci, oprostite, bilo je mikavno, a za zdaj ostajamo pri klasiki...