Monte Carlo, prizorišče šeste letošnje dirke, je namreč po eni strani povsem neprimeren za sodobno formulo 1, kot je bil neprimeren verjetno od samega začetka sodobne dobe tega športa, po drugi strani pa predstavlja vrhunec sezone, kjer se zbere vse, kar šteje, pa ne le v formuli 1. Dirkači pravijo, da je to dirka, na kateri se ločijo možje od fantov, izkušeni moški od mladih novincev, tisti, ki jih je nekaj "med nogami", od tistih, ki so preveč previdni.

V ozkem labirintu med kovinskimi ogradami in neravnim asfaltom, nepreglednimi ovinki in ubijajočim tempom namreč ni prostora niti za najmanjšo napako. Fraza nekdanjega svetovnega prvaka "dirkati s formulo 1 v Monaku je kot voziti helikopter v domači dnevni sobi" je sicer že malce oguljena, a še vedno drži do najmanjše potankosti. V Monaku letos slavijo 70. dirko, na prvi je leta 1929 zmagal William Grover-Williams, ki je bil med drugo svetovno vojno del odpora proti nacistom in je umrl v ujetništvu vsega nekaj mesecev pred koncem vojne. O nevarnostih tega mestnega dirkališča govorijo tudi nesreče, ki smo jim bili priče v preteklosti, čeravno je bil do sedaj edina smrtna žrtev te steze Lorenzo Bandini leta 1967. Edini dirkač, ki mu je uspelo osvojiti trojno krono, torej zmagati v Monaku, na dirki 24 ur Le Mansa in na slovitem Indianapolisu 500, je bil do sedaj Graham Hill.

Steza, dolga 3,3 kilometra, s 13 ovinki, in 78 uničujočih krogov pomeni, da morajo dirkači v povprečju na dirko odpeljati več kot 1000 ovinkov in pri tem 3000-krat zamenjati prestavo.

Pasti Monte Carla so dirkačem bolj ali manj znane, pasti posla pa so velikokrat še bolj zapletene. V zakulisju se namreč vedno glasneje govori, da naj bi vsaj trije dirkači že bili pripravljeni za odstrel. Med njimi je na prvem mestu Felipe Massa, ki iz dirke v dirko manj navdušuje svoje delodajalce v Maranellu. Veliko se govori tudi o Brunu Senni, ki naj ne bi opravičil visokih pričakovanj ekipe, čeravno je Frank Williams že izrekel podporo mlademu Brazilcu. Tretji na trenutnem seznamu pa je presenetljivo Michael Schumacher. Dvomi o njegovi motivaciji prihajajo kar iz ekipe same, saj Nemcu konec leta poteče pogodba, eden od odgovornih mož v ekipi Nick Fry pa je zdaj prvič glasno podvomil, ali bo Michael še nadaljeval aktivno kariero. Zato se pri Mercedesu že pripravljajo na zamenjavo, eden od resnih kandidatov pa naj bi bil Paul di Resta, trenutno dirkač Force Indie, sicer pa uspešen nekdanji dirkač Mercedesa v prvenstvu DTM.